Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های کاپیتان پی‌اس‌جی در مورد آینده کلیان امباپه

© REUTERS / POOLUEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı.
UEFA Şampiyonlar Ligi çeyrek finalinde Atalanta'yı üç dakikada bulduğu gollerle 2-1 yenen Paris Saint-Germain, tur atladı. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
مارکوس آئوس کوریا ملقب به مارکینیوس، کاپیتان پاریسن‌جرمن، در مورد کلیان امباپه صحبت کرد و اظهار داشت که وی حق انتخاب دارد اما از هم‌تیمی‌هایش راضی است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن تا پایان فصل با پاریسی‌ها اعتبار دارد و این بازیکن چندین باز از تمدید پیشنهاد قرارداد با پاریسی‌ها خودداری کرده‌است.
رئال مادرید مدت‌ها است که به دنبال این بازیکن است و تابستان گذشته سه پیشنهاد به وی ارائه داد که هر سه پیشنهاد از سوی پاریسی‌ها رد شد و حالا کهکشانی‌ها در تلاش اند تا در تابستان آینده این بازیکن را به صورت آزاد به خدمت بگیرند.
پاریسی‌ها اما امیدوار اند توجه امباپه را جذب کنند و قبل از پایان فصل قرارداد وی را تمدید و برای سال‌های طولانی این ستاره جوان را حفظ کنند.
با این حال مارکینیوس کاپیتان پاریسن‌جرمن در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید، در مورد این بازیکن صحبت کرد و اظهار داشت که وی حق انتخاب دارد اما از شرایطی که دارد، راضی است.
مارکینیوس درباره آینده کیلیان امباپه گفت:" ما سعی می‌کنیم تا جایی که ممکن است کیلیان احساس راحتی کند. حتی با تمام این شرایط، او احساس خوبی دارد. امباپه از حضور در این‌جا با ما خوشحال است. در این صورت او تصمیمات خود را در مورد آینده خواهد داشت."
کاپیتان پی‌اس‌جی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که قبل از این خود بازیکن نیز از شرایط خود رضایت نشان داده بود و به رسانه‌ها گفته بود که دو بازی برابر رئال مادرید در تصمیمات او نقش به سزایی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала