لاوروف: آمریکا و ناتو آماده مذاکره با روسیه در مورد تضمین های امنیتی هستند

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время совместной пресс-конференции с министром иностранных дел Турции Мевлютом Чавушоглу
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время совместной пресс-конференции с министром иностранных дел Турции Мевлютом Чавушоглу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه از آمادگی ایالات متحده و ناتو برای آغاز مذاکرات با روسیه در مورد برخی از جنبه‌های تضمین‌های امنیتی صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور گفت که ایالات متحده آمریکا و ناتو آماده ورود به مذاکرات جدی با فدراسیون روسیه در مورد برخی از جنبه‌های تضمین‌های امنیتی هستند.
به گفته وی، امکان گفتگو بین مسکو و غرب بر سر تضمین های امنیتی تمام نشده است. وی افزود: در روزهای آینده بحث در مورد این موضوع در تماس های مختلف ادامه خواهد داشت. لاوروف گفت که این امر با "کار توضیحی مداوم و تعهد ما برای روشن شدن بی گناهی ما تسهیل خواهد شد."
آقای لاوروف اظهار داشت: "اتحاد آتلانتیک شمالی (ناتو) و آمریکا پاسخ هایی را برای ما ارسال کردند. ما پاسخ آنها را به همراه همکارانمان در قالب بین سازمانی به دقت مطالعه کردیم. در درجه اول پاسخ ایالات متحده برای ما مورد نظر است زیرا برای همه روشن است که چه کسی در حل این مسائل در اردوگاه غرب نقش اصلی را ایفا می کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала