Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ آخرین وضعیت پی‌اس‌جی و رئال مادرید

© Sputnik / Евгения Новоженина /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
تیم‌های پاری‌سن‌‌جرمن و رئال مادرید برای مصاف در لیگ قهرمانان اروپا تمامی ستاره‌های خود را در اختیار ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های پاری‌سن‌جرمن و رئال مادرید فرداشب در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی می‌کنند.
در همین رابطه، نشریه "مارکا" اعلام کرد، انتظار می‌رود مائوریسیو پوچتینو، نیمار را پس از بازگشت از مصدومیت در اختیار داشته باشد اما این مهاجم برزیلی احتمالاً در خط حمله پاری‌سن‌جرمن در کنار کیلیان امباپه و لیونل مسی بازی نخواهد کرد.
دنیلو به میادین باز خواهد گشت اما سرخیو راموس به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می‌دهد، در حالی که بازگشت آندره هررا مشکوک است.
در مورد رئال مادرید، کریم بنزما طلسم‌شکن این تیم سه بازی اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده و حضور او برای بازی در فرانسه مشکوک است.
فرلاند مندی و ماریانو دیاز نیز ممکن است به دلیل مصدومیت از بازی غایب باشند و کارلو آنچلوتی سرمربی تیم به این فکر می‌کند که آیا با عجله کردن در میدان دادن به این دو فرانسوی ریسک کند یا تصمیم دیگری بگیرد.
اگر مندی و بنزما غایب باشند، گرت بیل می‌تواند به عنوان یک شماره 9 کاذب در جلو بازی کند و دیوید آلابا در قامت دفاع چپ ظاهر شود، ناچو فرناندز نیز در کنار ادر میلیتائو در دفاع مرکزی بازی می‌کنند.
ترکیب احتمالی پی‌اس‌جی:
جانلوییجی دوناروما، اشرف حکیمی، مارکینیوش، پرسنل کیمپمبه، نونو مندز، مارکو وراتی، ادریسا گویه، جورجینیو وینالدوم، لیونل مسی، کیلیان امباپه، آنخل دی ماریا.
ترکیب احتمالی رئال مادرید:
تیبو کورتوا، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، ناچو فرناندز، داوید آلابا، لوکا مودریچ، کاسمیرو، تونی کروس، مارکو آسنسیو، گرت بیل، وینیسیوس جونیور.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала