Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی جدی‌ترین مشتری ستاره دورتموند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
منچسترسیتی برای جذب ارلینگ هالند از سایر باشگاه‌های خواهان این ستاره پیشی گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "فوتبال اینسایدر" گزارش داده است که منچسترسیتی در روزهای آینده اولین پیشنهاد رسمی خود با مبلغ 80 میلیون یورو برای خرید هالند را به دست دورتموند می رساند.
طبق این گزارش، سیتیزن‌ها در رقابت برای ارلینگ هالند، مهاجم پرکار بوروسیا دورتموند پیشتاز است. رئال مادرید و بارسلونا نیز به ستاره دورتموند پیوند خورده‌اند اما او می‌تواند در تیم سابق پدرش آلف اینگه بازی کند.
از سویی دیگر منچستریونایتد به مهاجم جدید نیاز دارد و این موضوع به ارلینگ هالند ارتباط دارد. با این حال منچسترسیتی پس از اینکه پدر ارلینگ هالند، او را برای پیوستن به باشگاه قدیمی خود تشویق کرد، از رقبای خود پیشی گرفته است.
سیتیزن‌ها با وجود بند آزادسازی 68 میلیون پوندی، نه تنها از تمام باشگاه‌های علاقه‌مند انگلیسی، بلکه از رئال مادرید و پاری‌سن‌‌جرمن نیز جلوتر است.
تیم پپ گواردیولا برای تأمین مبلغ فروش هالند از دورتموند، فران تورس را به مبلغ 55 میلیون پوند به بارسلونا فروخته است.
رئال در نظر دارد که خرید هالند را یک سال به عقب بیاندازد و به 2023 موکول کند و از سویی بارسا هم برای این انتقال دچار مشکلات مالی است و باید دید که در نهایت چه اتفاقی برای ارلینگ رخ می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала