Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ راموس بازی برابر رئال را از دست داد + عکس

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
حضور سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاریسن‌جرمن در برابر رئال مادرید که در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، رسمی شد و این بازیکن تقابل حساس برابر تیم سابق خود را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن در حساس‌ترین بازی فصل خود بامداد چهارشنیه در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت و این در حالی بود که سرخیو راموس کاپیتان سابق کهکشانی‌ها و مدافع فعلی‌ پاریسی‌ها انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌های خود برابر تیم سابق خود داشت.
حضور این بازیکن اما در این دیدار حساس در هاله‌ای از ابهام قرار داشت زیرا مشکل عضله ساق پای این‌مدافع همچنان پابرجا بود و او در فاصله یک روز مانده تا دیدار رفت برابر کهکشانی‌ها در پارک‌دوپرنس، موفق به حضور در تمرین پاریسی‌ها نشده بود.
دقایقی قبل غیبت راموس در برابر رئال مادرید به صورت رسمی تایید شد و این بازیکن تقابل حساس برابر تیم سابق خود را از دست خواهد داد.
مدافع باتجربه پی‌اس‌جی برای آنکه خود را برای حضور در ترکیب پی‌اس‌جی و تقابل با رئال برساند، تقریبا هر کاری انجام داد اما به نظر می‌رسد روند بهبودی وی با پیچیدگی‌هایی روبرو شده و به همین دلیل وی نمی‌تواند برابر هم‌تیمی‌های سابق خود به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала