داده های اثربخشی ترکیبی از واکسن های "اسپوتنیک لایت" و آسترازنکا ارائه شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Ветеринар держит в руках шприц с препаратом "Карнивак-Ков" от COVID-19 в ветеринарной клинике в Москве
 Ветеринар держит в руках шприц с препаратом Карнивак-Ков от COVID-19 в ветеринарной клинике в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
داده‌های ایمنی زایی بالای ترکیبی از واسکن های"اسپوتنیک لایت" و آسترازنکا در جمهوری آذربایجان، ارائه شد.
به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری های مستقیم روسیه اعلام کرد که ترکیبی از واکسن های آسترازنکا و "اسپوتنیک لایت" ، مشخصات ایمنی بالایی را در تحقیقات کلینیکی در جمهوری آذربایجان نشان داد.
بر طبق داده های اولیه در بدن تمام 20 داوطلب شرکت کننده در این تحقیق، آنتی‌بادی‌هایی را علیه پروتئین S ویروس SARS-CoV-2، روسی تولید شده است.
در اعلامیه دراین رابطه آمده است:"تحقیقات در آذربایجان در فبروری سال 2021 آغاز شد. بر اساس داده‌های اولیه در تمام 20 داوطلب شرکت کننده در این تحقیق، 100 درصد آنتی بادی نسبت به پروتئین "اس" ویروس "سارس کووید-2" مشاهده شده است.
تا به امروز، 64 داوطلب واکسینه شده‌اند و داوطلبان دیگری برای تحقیقات کلینیکی انتخاب می شوند. آنالیز میان‌دوره‌ای داده‌ها نیز قبلا شاخص بالای ایمنی زایی داروی ترکیبی را نشان داده است: فقدان پدیده های جدی منفی و مورد ابتلا به ویروس کرونا پس از واکسینه شدن.
امارات استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک لایت را تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2022
کارآیی ۱۰۰ درصدی واکسن اسپوتنیک لایت در برابر اُمیکرون
تحقیقات کلینیکی واکسن ترکیبی همچنین در امارات متحده عربی و در آرژانتین انجام می شود و از تأیید رگولاتوری برای انجام این تحقیقات در روسیه و بلاروس برخوردار شده است. برای نخستین بار، استفاده از تقویت ناهمگن در اساس واکسن "اسپوتنیک وی" در مقابله با ویروس کرونا در نظر گرفته شده بود (" کوکتیل واکسنی" با استفاده از آدنوویروس انسانی سروتیپ 26-ام به عنوان جزء اول و سروتیپ 5- ام به عنوان جزء دوم).
بنیاد سرمایه گذاری های مستقیم روسیه، اولین بنیاد در جهان بود که ابتکار تحقیقات مشترک در خصوص واکسن ترکیبی از گروه "اسپوتنیک وی" با نوع خارجی را مطرح کرد.
در دسامبر سال 2020، در حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بنیاد سرمایه گذاری های مستقیم "گامالیا" و گروه شرکت‌های "ار-فارم"، و شرکت "آسترازنکا"، مموراندوم همکاری برای انجام تحقیقات کلینیکی مشترک ایمنی زایی واکسن ترکیبی "اسپوتنیک لایت" و آسترازنکا را به امضا رساندند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала