نحوه ارتباط موجودات فضایی با زمینی ها مشخص شد

CC0 / Pixabay / چرا نظامیان و دانشمندان بیش از این مخلوقات فرازمینی را نمی پالند؟
چرا نظامیان و دانشمندان بیش از این مخلوقات فرازمینی را نمی پالند؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
دانشمندان ناسا می گویند بیگانگان می توانند از طریق ستاره ها با انسان ها در زمین تماس بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه‌ی The Sun متخصصان آکادمی ملی علوم ایالات آمریکا "ناسا" راه‌های را مشخص نمودند که بیگانگان می‌توانند از طریق آن با انسان های زمینی ارتباط برقرار کنند.
روزنامه‌نگاران به یک سند منتشره در سایت رسمی ناسا اشاره نمود اند که طبق آن دانشمندان وجود حیات فرازمینی را انکار نمی‌کنند. در سند گفته می‌شود: اگر در نظر بگیریم که کهکشان ما فقط یکی از یک میلیارد کهکشان دیگر در جهانهستی است، به احتمال زیاد ما تنها نیستیم".
در این سند، متخصصان ناسا راه هایی را که بیگانگان می توانند با ساکنان زمین ارتباط برقرار کنند، توضیح دادند.
یکی از راه هایی که دانشمندان در مورد آن صحبت می‌کنند، استفاده از لیزر است - پالس های قدرتمند می توانند مسافت های زیادی را طی کنند.
به گفته دیوید گرینزپون، اختر زیست شناس، تمدن های پیشرفته ممکن است قادر به حرکت در میان ستارگان باشند.
وی می‌گوید: "آنها می توانند چیزی های را بسازند که از فاصله بسیار دور در سراسر کهکشان، یا حتی از کهکشان دیگری قابل مشاهده باشد".
کارشناسان می گویند موجودات فرازمینی می توانند با کمک نشانه های غول پیکر توجه را به خود جلب کنند. توجه دانشمندان به ستاره KIC 8462852 متمرکز شد که در چند سال گذشته به طور غیرقابل توضیحی همزمان گاهی کم نور گاهی و درخشان تر شده می شده است.
دانشمندان در پایان نتیجه گیری نمودند که بیگانگان می توانند سیگنال های را از طریق امواج رادیویی ارسال کنند. دانشمندان ناسا خاطرنشان کردند: "البته، این نشان می دهد که بیگانگان نه تنها مانند ما فکر می کنند، بلکه از فناوری مشابهی نیز برخوردار هستند."
گفتنی است ظاهرا ناسا در گذشته برای هنگام مواجه شدن انسان‌ها با موجودات بیگانه چندین عالم دینی را استخدام کرده تا زمینه‌های لازم برای آماده کردن افراد با مسئله وجود حیات در سیاره دیگر را فراهم کند.
هرچند به نظر می‌رسد در منظومه شمسی ما حیات دیگری وجود نداشته باشد، اما میلیاردها کهکشان دیگر وجود دارد که در آن‌ها سیاراتی به دور ستاره‌های خود می‌چرخند و وجود حیات در آن‌ها نیز محتمل به نظر می‌رسد. در حال حاضر آژانس‌هایی فضایی و کشورهای مختلف مشتاق هستند تا در این رابطه اطلاعات جدید کسب کنند و تلسکوپ فضایی "جیمز وب" که اخیرا به فضا پرتاب شد نیز می‌تواند در آینده سرنخ‌های جدیدی به اخترشناسان ارائه کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала