Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برخلاف شایعات مطرح شده؛ رضایت کامل مسی از حضور در پی‌اس‌جی

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
لیونل مسی علیرغم گزارش‌هایی که در اسپانیا مبنی بر ناراضی بودن وی در پاریسن‌جرمن منتشر می‌شود، از حضور در پاریس احساس بسیار خوبی دارد و خوشحال است.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی 34 ساله تابستان گذشته بارسلونا را به مقصد پایتخت فرانسه ترک کرد، اما از زمان پیوستن به پاریسن‌جرمن، روزهای دشواری را سپری کرده زیرا موفق به تکرار درخشش بارسلونا در پی‌اس‌جی نشده‌است.
او در 14 بازی خود در لیگ 1، تنها دو گل به ثمر رسانده‌است. در مقابل، مسی در هر 12 فصل گذشته حداقل 25 گل برای بارسا به ثمر رسانده است که نشان دهنده خوب بودن او در بارسلونا است.
با توجه به عدم درخشش این بازیکن اوایل این ماه، گزارش‌هایی در اسپانیا منتشر شد که حاکی از این بود که مسی در پاریسن راحت نیست و از پیوستن به پی‌اس‌جی پشیمان شده‌است.
در آن زمان El Confidencial گزارش داد که خانواده او نمی‌توانند به راحتی فرانسوی صحبت کنند و خود او دلتنگ آب‌و‌هوای گرم بارسلون است.
این موضوع لوئیس سوارز به گونۀ غیرمستقیم و با گفتن اینکه مسی وقتی در سرما و برف بازی می‌کند "درد می کشد" تایید کرد و بیشتر به شایعات دامن زد.
با این حال، گزارش جدیدی منتشر شده که ناراضی بودن مسی در فرانسه را تکذیب می‌کند.
طبق گزارش RMC Sport که توسط هادرین گرنیر خبرنگار نزدیک به باشگاه پاریسن‌جرمن تهیه شده، لئو مسی برخلاف آنچه در اسپانیا گفته می‌شود، در پاریس احساس بسیار خوبی دارد و خوشحال است.
به گفته نزدیکانش، او از آمدن به پاریسن‌جرمن اصلا پشیمان نیست و خودش و خانواده‌اش به محیط جدید خود عادت کرده‌اند.
این در حالی‌ست که هفته قبل مارکا مصاحبۀ با ژورم روتن، وینگرسابق پی‌اس‌جی انجام داد و ستاره سابق فوتبال فرانسه در آن مصاحبه مدعی شد که مسی اثری از خود در پاریس باقی نخواهد گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала