Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در پی بالاگرفتن اختلافات؛ سرمربی منچستر جانشنین رونالدو را انتخاب کرد

© REUTERS / DAVID KLEINرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد بدترین دوران فوتبالی‌‌اش را تحت هدایت سرمربی آلمانی سپری می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد روزهای خوبی را تجربه نمی کند. در حقیقت شیاطین سرخ از نظر کسب نتایج شرایطی بحرانی را دارند و رالف رانگنیک سرمربی آلمانی این تیم مورد حمایت بزرگان رختکن و به ویژه کریستیانو رونالدو نیست.
رانگنیک موقتا و تا پایان فصل هدایت منچستریونایتد را به عهده دارد اما قرار است که بعد از آن در نقش مدیر ورزشی در یونایتد حضور داشته باشد و به همین خاطر است که رونالدو به ترک اولدترافورد فکر می کند چرا که نمی خواهد بیش از این با مرد آلمانی کار کند.
یکی از مشکلات اصلی من یونایتد، ناکام بودن رونالدو در امر گلزنی بوده و او در 5 بازی گذشته موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده است که از سال 2013، بدترین دوره او محسوب می‌شود.
رانگنیک نتوانسته ایده بازی مشخصی را برای رونالدو اجرا کند و کریستیانو زیر نظر مربی آلمانی بدترین روند گلزنی سیزده سال اخیرش را دارد.
حالا ESPN گزارش داده است که رانگنیک حالا به گزینه های جانشینی رونالدو در فصل آینده فکر می کند. یکی از گزینه هایی که مربی آلمانی مد نظر قرار داده، کریستوفر انکونکو، وینگر فرانسوی لایپزیگ است که در تابستان شاید راهی بایرن مونیخ شود.
در واقع، انکونکو در این فصل با 19 گل و سیزده پاس گل در 31 بازی در لایپزیگ خوش درخشیده است که توان حضور در هر دو جناح خط حمله و همچنین پست هافبک هجومی را دارد.
او در صورت نیاز می تواند در پست مهاجم کاذب نیز بازی کند. انکونکو به خوبی با سبک رانگنیک آشناست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала