Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزینه‌های آنچلوتی در صورت بازی نکردن بنزما در برابر پی‌اس‌جی

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، ممکن است در دیدار برابر پاریسن جرمن، روی بنزما ریسک نکند و به جای او از گرت بیل و یا فده والورده استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیدار حساسی برابر پاریسن‌جرمن پُر ستاره در ورزشگاه پارک د پرانس دارد و کارلو آنچلوتی باید بهترین ترکیب را به این بازی بفرستد تا نتیجه مطلوب کسب کند.
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
ورزش
آنچلوتی: این دیدار می‌توانست در فینال باشد؛ انگیزۀ حذف پی‌اس‌جی را داریم
با این حال حضور کریم بنزما، مهم‌ترین بازیکن رئال مادرید در برابر حریف پاریسی هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، چرا که او به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته و به تمرینات بازگشته است.
با آن که رسانه‌ها مادریدی و سرمربی رئال مادرید گفته‌اند که او به این بازی خواهد رسید، اما این احتمال وجود دارد که آنچلوتی روی او ریسک نکند و از سایر گزینه‌ها استفاده کند.
در غیاب بنزما، سرمربی رئال می‌تواند از یوویچ به عنوان مهاجم نوک استفاده کند اما این گزینه با توجه به این که مهاجم صرب زیاد با برنامه‌های سرمربی ایتالیایی هم‌خوانی ندارد، زیاد قابل پیش‌بینی نیست.
گزینه‌ی دیگر استفاده از چهار هافبک است که در چنین شرایطی فده والورده بیشترین شانس را دارد و بازیکن اروگوئه‌ای می‌تواند در کنار مثلث خط میانی به میدان برود.
گزینه‌ی سوم استفاده از بیل به عنوان مهاجم نوک و جانشین بنزما است. بازیکن ولزی تجربه خوبی از بازی‌ها بزرگ دارد و به خوبی می‌داند که چگونه توپ را وارد دروازه حریفان کند.
حالا دیده شود که سرمربی رئال مادرید، روی بنزما ریسک خواهد کرد و یا یکی از این گزینه‌ها را به کار خواهد برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала