Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان جدایی ستاره ولزی از رئال مادرید مشخص شد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
بنا بر گزارش‌ها، مهاجم ولزی در پایان فصل جاری از رئال مادرید جدا خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از این‌که باشگاه تاتنهام در پایان فصل گذشته تمایلی به دائمی کردن قرارداد گرت بیل نشان نداد این بازیکن نهایتاً به رئال مادرید بازگشت.
در تازه‌ترین مورد، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داد گرت بیل در پایان فصل با منقضی شدن قراردادش با باشگاه رئال مادرید، از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد.
این در حالیست که کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید نیز با تأیید جدایی بیل از این تیم در پایان فصل جاری گفت:
"قرارداد گرت بیل در پایان فصل جاری منقضی می‌شود. شاید او در گذشته انگیزه خوبی نداشته، اما می‌خواهد آنطور که شایسته‌اش به کارش در رئال مادرید پایان دهد."
ستاره ولزی برای اولین بار در سال 2022 در ترکیب رئال مادرید قرار می‌گیرد. آخرین مرتبه حدود 6ماه قبل و در آگست 2021 این بود که این بازیکن مقابل رئال بتیس به میدان رفت که به هفته سوم رقابت‌های لالیگا باز می‌گشت.
بیل 32 ساله که این فصل تنها در چهار بازی برای رئال به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده، در حال حاضر ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات تنها 5 میلیون یورو تخمین زده شده است.
ملی‌پوش ولزی رئال که گفته است اگر از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشته باشد به آن فکر خواهد کرد، در گذشته مورد توجه باشگاه‌هایی همچون چلسی و منچستریونایتد قرار داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала