لاوروف بحث ها در مورد رزمایش روسیه و بلاروس برای حمله به اوکراین را بی اساس دانست

© Sputnik / Roman Makhmutov /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است
لاوروف: تماس امریکایی‌ها با روسیه در باره افغانستان فعال است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گمانه زنی برخی رسانه ها مبنی بر رزمایش روسیه و بلاروس برای حمله به اوکراین را بی اساس دانست و گفت؛ ما در خاک خود هرآنچه لازم باشد انجام می‌دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید ادعای رسانه های غربی در مورد رزمایش روسیه و بلاروس برای حمله به اوکراین حدس و گمانی بیش نیست. او می‌گوید گزارش ها از چنین تهاجم، "صحبت هوایی" است.
سرگئی لاوروف اظهار داشت: "در مورد رزمایش‌هایی که روسیه انجام می‌دهد، یک بار دیگر تأکید می‌کنم: در خاک این کشور، طبق برنامه‌ ریزی که شده انجام می پذیرد و پایان می‌یابد. ما بارها در این مورد صحبت کرده ایم، هم در مورد رزمایش در غرب کشور و هم در مورد رویدادهای مشابه در خاور دور یا رزمایش های مشترک روسیه و بلاروس که آن ها نیز مطابق برنامه ریزی که از قبل توافق شده در حال انجام است."

سرگئی لاوروف در ادامه افزود: " بدون توجه به اینکه چه کسی چه فکری می کند و صرف نظر از اینکه کسی در این مورد چقدر رفتار هیستریک دارد و من از این کلمه نمی ترسم که بکار ببرم که چه کسی و چگونه تروریسم اطلاعاتی را به کار می گیرد،(این رزمایش ها طبق برنامه) انجام می شود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала