Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورزشگاه نامزد بهترین ورزشگاه 2021 جهان زیر بازسازی رفت + ویدیو/عکس

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2022
عضو شوید
استادیوم خانگی باشگاه اوساسونا با مبلغ 23.3 میلیون یورویی تحت بازسازی گسترده قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ وب سایت رسمی باشگاه فوتبال اوساسونا اعلام کرد که ورزشگاه این تیم با مبلغ 23 میلیونی تحت بازسازی قرار گرفته است.
این ورزشگاه قرار است تا 14 مارچ دوباره در اختیار تیم قرار بگیرد در حالی‌که در میان 23 نامزد کسب عنوان بهترین ورزشگاه جهان در سال 2021 است.

این صفحه روز شنبه با متن کوتاهی از ویژگی‌های اصلی "کولیزئوم سرخ" اصلاح شدهپرده برداشت: "شما می‌گویید پامپلونا و به گاو بازی فکر می‌کنید. وقتی به آن فکر می‌کنید، رنگ سرخ به ذهن شما خطور می‌کند و وقتی نوبت به رنگ سرخ می‌رسد، روی ورزشگاه جدید اوساسونا تمرکز می‌کنید. استادیوم السدار تحت یک بازسازی گسترده 23.3 میلیون یورویی قرار گرفت."

در عکس منتشر شده مشخص می‌شود که پروژه نهایی با دیوارهای سرخ به تصویر کشیده شده و رنگ سرخ در سرتاسر محل برگزاری خودنمایی می‌کند: صندلی‌ها، تونل رختکن یا حلقه در این رنگ که از بیرون قابل مشاهده است. سالن‌های VIP جدید، دفاتر، حمام‌ها، اتاق‌های چند منظوره و همچنین 1272 صندلی در "گرادریو" جنوبی مجهز به ساختار "صندلی‌های راه‌آهن"، نشانه‌ای "به فداکارترین طرفداران اوساسونا".
این استادیوم الزاماتی را برای ورود به این نامزدها تعیین می‌کند: "ساخت یا بازسازی در سال 2021، داشتن بیش از 10.000 مکان و میزبانی مسابقات حرفه‌ای فوتبال."
اوساسونا برای کسب عنوان بهترین ورزشگاه جهان، به عنوان حریف ورزشگاه‌های معتبری را در پیش دارد، از آن جمله سه تا از آنها در قطر، محل برگزاری جام جهانی بعدی هستند. ترک‌ها نیز با پنج نامزدی که همگی بیش از 100 میلیون بودجه صرف کرده‌اند، به عنوان برگزیده‌ها ظاهر می‌شوند. ایالات متحده خود را با شش استادیوم معرفی می‌کند که در میان آنها میدان Lower.com با 20.000 صندلی و بودجه بیش از 300 میلیونی برجسته است.
عراق (ورزشگاه المدینه)، اکوادور (ورزشگاه بانکو گوایاکیل)، کامبوج (موردوک تکو ملی)، الجزایر (المپیک d'Oran)، کامرون (Omnisport Paul Biya)، رومانیا (Stadionul Steaua)، آلمان (Europa-Park) و آرجانتین (ورزشگاه مادر شهرها) مسابقه را کامل می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала