Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: در بهترین باشگاه جهان بازی میکنم، اینجا پاریس است+عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
امباپه ستاره پی اس جی پس از گل پیروزی بخش تیمش برابر رئال مادرید با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در مهم ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در دور رفت، بامداد امروز تیم فوتبال پاریسن جرمن با گل دیرهنگام ستاره پر مشتری اش کیلیان امباپه از سد رئال مادرید گذشت تا دیدار برگشت این دو تیم در برنابئو با هیجان خاصی برگزار شود.
ستاره پر نام و نشان پاریسی به لطف هم تک گل زیبا، بهترین بازیکن میدان نیز انتخاب شد.
امباپه پس از پایان بازی گفت:
همیشه حضور در چنین بازی های بزرگی هدف مان بوده، و میخواهیم همیشه آماده باشیم. در ابتدا بازی با سرعت خوبی شروع نشد، ولی با فشار هواداران کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. از این برد خفیف باید خوشحال باشیم و خود تا را تا بازی برگشت پس از بازی در لیگ آماده کنیم.
این را میدانیم که رئال در بازی برگشت متفاوت بازی خواهد کرد، اما برای برد به برنابئو خواهیم رفت، زیرا حفظ نتیجه برازنده باشگاه بزرگی مثل پی اس جی نیست.
ستاره پی اس جی در خصوص لایی گلش به کورتوآ نیز گفت:
وقتی مدافعین من را احاطه کردند، تصمیم گرفتم به حرکت رو به جلویم ادامه دهم و در ادامه موفق شدم توپ را از بین پاهای کورتوآ به گل تبدیل کنم.
وی در پاسخ به اینکه چگونه با حواشی اخیر کنار می آید نیز گفت:
با فوتبال بازی کردن به حواشی پایان میدهم، حرف ها زیاد است، چون صحبت بر سر دو باشگاه پی اس جی و رئال است، من بازیکن پی اس جی هستم و به این خاطر خوشحالم. همیشه گفته ام که باید تمام توانم را برای تیم صرف کنم و حالا میخواهم در بازی برگشت هم این کار را انجام دهم.
بخش دیگری از صحبت های امباپه نیز که مستقیم به شایعات انتقالش به رئال بود در گفتگو با رسانه اسپانیایی موی استار بود.
امباپه به زبان اسپانیایی به موی استار گفت: "من در خصوص آینده ام تصمیمی نگرفته ام. من برای پاری سن ژرمن، یکی از بهترین باشگاه های جهان بازی می کنم. در ادامه تمام تلاشم را می کنم و سپس خواهیم دید که فصل بعد چه اتفاقی می افتد.
ستاره پی اس جی همچنان پس از پیروزی شیرین تیمش با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
پیروزی در بازی رفت، اینجا پاریس است.
توصیف و تمجید از امباپه نیز به جانلوئیجی دوناروما گلر ایتالیایی پی اس جی نیز رسید.
دوناروما گلر پاریسی ها نیز پس از پایان بازی در خصوص امباپه گفت:
امباپه فرازمینی است، او یک بازیکن خاص و تماشایی به حساب می آید، چه داخل و چه خارج از زمین. برایمان خیلی مهم بود که پیروز شویم. بازی فوق العاده ای از خودمان به نمایش گذاشتیم که البته خیلی خوب برای آن آماده شده بودیم. از حالا باید به فکر بازی برگشت باشیم. برای کسب پیروزی به سانتیاگو برنابئو خواهیم رفت و به مانند این بازی یک نمایش عالی ارائه خواهیم داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала