Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه رئالی شود، هالند به بارسا می‌رود

© REUTERS / MICHAELA REHLEارلینگ هالند - مهاجم دورتموند
ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
میچو بازیکن بازنشسته اسپانیایی و الگوی ورزشی ارلینگ هالند، پس از ملاقات با این ستاره نارویایی درباره او صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه میرور انگلیس به نقل از کادنا سر اسپانیا گزارش می‌دهد، میگل پرز کوئستا ملقب به میچو، بازیکن اسپانیایی سابق تیم‌هایی مانند رئال اویدو، سلتاویگو، رائو وایکانو، سوانزی سیتی و ناپولی که از دوستان نزدیک به ارلینگ هالند بوده و این ستاره نارویایی حتی در جایی از میچو به عنوان الگوی خود نام برده است، اخیرا با این ستاره ملی‌پوش نارویایی ملاقاتی داشته و به دنبال آن، برداشت خود از ملاقاتی که با ارلینگ هالند داشته را در مصاحبه با رسانه اسپانیایی به اشتراک گذاشته است.
میچو درباره ارلینگ هالند چنین می‌گوید:

"من و ارلینگ ملاقاتی داشتیم که خیلی با هم حرف زدیم و معتقدم که او در بروسیا دورتموند نمی‌ماند. او به دنبال یک تیم قوی و رقابتی است که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند.

تصورم این است که او به دنبال یک پروژه ورزشی خوب است. ارلینگ گفت که فوتبال کشور اسپانیا را دوست دارد.

برای او، پروژه ورزشی از پول مهم‌تر است. اگر کیلیان امباپه به رئال مادرید برود، به نظرم بارسلونا گزینه خوبی برای هالند خواهد بود. هالند امروز ارزان است."

بنابراین به نظر می‌رسد که ارلینگ هالند در پنجره نقل و انتقالات فصل تابستان آینده، بروسیا دورتموند آلمان را ترک می‌کند و سؤال اصلی، درباره مقصد اوست و مطمئناً پیشنهادات زیادی خواهد داشت.
بر اساس گزارش‌ها، باشگاه منچستر سیتی انگلیس با مبلغ پیشنهادی معادل 80 میلیون یورو که 5 میلیون یورو از بند خروجش هم بیشتر است، به سراغش می‌رود.
این باشگاه همچنین مبلغی معادل رقم 50 میلیون یورو نیز برای مینو رایولا، ایجنت و مدیر برنامه‌های ستاره نارویایی آماده می‌کند. از پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها نیز به عنوان یکی از حامیان این انتقال نام بُرده می‌شود.
البته نباید باشگاه‌هایی نظیر رئال مادرید اسپانیا و پاریسن جرمن فرانسه را نیز فراموش کنیم. همچنین باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز به دنبال امضای قراردادهای اسپانسری خوب برای آماده کردن شرایط جذب ارلینگ هالند است.
میچو همچنین در مورد بارسلونای ژاوی هرناندز نیز صحبت کرده و می‌گوید:
"پیش‌بینی من یک دوران عالی مربی‌گری با موفقیت‌های زیاد است. فکر می‌کنم او بهترین انتخاب برای بارسلوناست. با این حال بارسلونا و ژاوی به زمان نیاز دارند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала