Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید الخلیفی از بازیکنان پی‌اس‌جی پس از پیروزی برابر رئال + عکس

© REUTERS / ARND WIEGMANNناصر الخلیفی مالک پاری سن ژرمن Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020.
ناصر الخلیفی  مالک پاری سن ژرمن   Chairman of Qatar-based media group BeIN Sports, Nasser Al-Khelaifi leaves the Swiss Federal Criminal Court (Bundesstrafgericht) in Bellinzona, Switzerland September 14, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
ناصر الخلیفی، رئیس پاریسن‌جرمن، پس از پیروزی مقابل رئال مادرید، به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت، اما هشدار داد که هنوز بازی برگشت برگزار نشده و باید در برنابئو نیز برای پیروزی به میدان بروند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم پاریسن‌جرمن موفق شد در دیدار خانگی خود با گل دقیقه 94 امباپه، با نتیجه 0-1 برابر رئال مادرید به برتری رسید و نتیجه خوبی در پارک د پرانس کسب کرد.
پس از این پیروزی ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسن‌جرمن به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخت و اظهار داشت که از نمایش تیم راضی است.
او به RMC Sport گفت:" ما بازی بسیار بسیار خوبی داشتیم. بازیکنان به عنوان یک تیم، عالی بازی کردند. ما از دقیقه اول تا آخر بازی را کنترل کردیم تا به گل رسیدیم. بازی بی‌نقصی بود. ما به بازیکنان خود بسیار افتخار می‌کنیم اما باید در بازی برگشت نیز بازی را مدیریت کنیم. من به بازیکنان و مربی تیم ایمان دارم که خونسردی خود را حفظ ‌می‌کنند و برای صعود باور دارم. ما برای بازی برگشت آماده هستیم."
دیدار برگشت دو تیم در به تاریخ 9 ماه آینده عیسوی در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد و پاریسی‌ها با خیال راحت پا به آن دیدار خواهند گذاشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала