Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حرف‌های جنجالی آگوئرو؛ کان ناراحتی قلبی‌اش را به واکسن کرونا مرتبط دانست

© REUTERS / PHIL NOBLEسيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي
سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
سرخیو آگوئرو ستاره سابق فوتبال، در گفت‌وگوی خودمانی با هوادارانش گفته‌است که هنوز دلیل اصلی مشکلات قلبی خودش را نمی‌داند و احساس می‌کند که شاید این موضوع به خاطر کرونا یا واکسن بوده باشد.
به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئروی 33 ساله که 18 سال پیش دوران بازیگری‌اش را آغاز کرد، در جریان بازی بارسلونا با آلاوز، در ابتدای ماه نوامبر سال گذشته، دچار نارسایی قلبی شد و به این ترتیب مجبور به خداحافظی از فوتبال شد.
وی شب گذشته و پس مدتی طولانی از خداحافظی‌اش از فوتبال، در گفت‌وگوی خودمانی با هوادارانش در توئیتر گفته‌است که هنوز دلیل اصلی مشکلات قلبی خودش را نمی‌داند و احساس می‌کند که شاید این موضوع به خاطر کرونا یا واکسن بوده باشد.
وی در این مورد گفت:" نمی‌دانم دقیقاً چه اتفاقی افتاد که مجبور شدم فوتبال از فوتبال خداحافظی کنم. هنوز هم هیچ‌کسی نمی‌داند که چه اتفاقی افتاد، شاید اثر مبتلا شدنم به کرونا و یا عوارض تزریق واکسن بوده باشد اما حقیقت این است که من نمی‌دانم چه شد. هر چه بود گذشت و من حالا باید بیشتر مراقب خودم باشم، البته من در گذشته هم مشکلی داشتم و شاید همان مشکل دوباره عود کرده است. نمی‌دانم."
ستاره سابق بارسا در مورد مسی نیز صحبت کرد و گفت:" در سال 2005 زمانی که در تیم جوانان آرجانتین بازی می‌کردیم، خیلی با یکدیگر دعوا می‌کردیم و گاهی اوقات پیش می‌آمد که یک روز تمام با هم حرف نمی‌زدیم. در تیم ملی اما رابطه ‌ما بسیار دوستانه بود و از تمام لحظاتی که با هم داشتیم لذت می‌بردیم چون مدت زمانی که با هم بودیم بسیار محدود بود. واقعیت این است که ما خیلی کم از دست یکدیگر دلخور می‌شدیم. فقط زمانی حال‌ ما خوب نبود که تیم می‌باخت چون هر دوی ما می‌خواستیم که برنده باشیم."
آگوئرو در ادامه 5 مدافعی که برابر آن‌هاعذاب کشیده را معرفی کرد و گفت:" من برابر مدافعان زیادی بازی کردم‌ام اما جان تری، فن‌دایک، سرخیو راموس، کارلوس پویول و ریو فردیناند مدافعان بسیار خوبی بودن‌اند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала