Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردی که امباپه با درخشش برابر رئال به ثبت رساند

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
کلیان امباپه ستاره پاریسن‌جرمن، در بازی برابر رئال مادرید، 18 بار در درون محوطه جریمه توپ را لمس کرد که این آمار پس از سال 2017، بیشتر لمس توپ در محوطه جریمه بوده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم‌های پاریسن‌جرمن و رئال مادرید در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دِ پرنس به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان پاریسی‌ها موفق شدند حریف خود را با نتیجه 0-1 شکست دهند.
ستاره این دیدار کلیان امباپه فرانسوی بود و این بازیکن در دقیقه 4+90 موفق شد کهکشانی‌ها را نابود کند و گُل برتری تیمش را در برابر هوادار پاریسی به ثمر برساند.
این بازیکن 21 سال در بازی شب گذشته همه کار کرد تا تیمش به برتری برسد و در پایان نیز به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
او در شب درخشانش در پارک د پرانس، 18 بار در درون محوطه جریمه توپ را لمس کرد که این آمار پس از سال 2017، یک رکورد محسوب می‌شود.
قبل از امباپه، فرانک ریبری دیگر بازیکن فرانسوی در سال 2017، 18 بار موفق به لمس توپ در درون محوطه جریمه برابر رئال مادرید شده بود و حالا کلیان این آمار را به نام خودش کرد.
دیدار برگشت دو تیم به تاریخ 9 مارچ، به میزبانی مادریدی‌ها برگزار خواهد شد تا تکلیف یک از این دو تیم برای صعود به جمع هشت تیم برتر اروپا مشخص شود و دیده شود که در آن دیدار ستاره فرانسوی چگونه خواهد درخشید و چه رکوردی را به نام خودش خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала