Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عصبانیت ژاوی از عدم حضور تیمش در چمپیونزلیگ: دیدن بازی‌ها بسیار سخت است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
ژاوی هزناندز سرمربی بارسلونا، از این که تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و در لیگ اروپا بازی می‌کند، شدیداً عصبانی است و می‌گوید که دیدن بازی‌ها چمپیونزلیگ برایش بسیار سخت است.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از آن که از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق به صعود به دور یک‌هشتم نهایی نشد و راهی مرحله پلی آف لیگ اروپا شد، فردا شب در دیدار رفت این مرحله در ورزشگاه نیوکمپ، میزان ناپولی است و دیدار حساسی در پیش دارد.
ژاوی هزناندز سرمربی بلوگرانا، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار در حضور خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت که غیبت تیمش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، برایش دشوار است اما تمام تلاشش را می‌کند تا در لیگ اروپا به موفقیت برسند.
وی در مورد اهداف تیمش گفت:" واضح است که در لیگ اروپا فرصت خوب برای فتح یک جام داریم. هدف اصلی ما تا پایان فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان و سپس فتح لیگ اروپاست. می‌دانیم که در صورت قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان را خواهیم گرفت و با چهارم شدن در لالیگا نیز به لیگ قهرمانان برویم. در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیستیم چون در دور گروهی به اندازه کافی خوب نبودیم. فردا به حمایت هوادران نیاز داریم چرا که ناپولی رقیب سرسختی است و متاسفانه از حیث قرعه هم خوش شانس نبودیم. ترجیح می دادم به تیم دیگری برخورد می کردیم."
ژاوی در مورد 100 روز نخست کاری‌اش گفت:" این 100 روز همانند 100 سال گذشته است. ما در این مدت مصدومیت‌ها و کرونایی شدن برخی بازیکنان را تجربه کردیم. من هواداران افراطی بارسلونا هستم و می‌خواهم تیم به جایگاه خوبش برگردد. این مسئله برای من بسیار مهم است. من در این جا به عنوان یک فرد رشد کردم و به انسان بزرگی تبدیل شدم. در این 100 روز تیم از لحاظ سبک بسیار خوب بوده و هنوز هم نقاطی ضعفی وجود دارد که برای بهبود آن‌ها نیز کار خواهیم کرد. از لحاظ نتیجه تیم بهتر شده و در حال پیشرفت هستیم."
سرمربی بارسا در مورد انگیزۀ تیمش گفت:" واضح است که می‌خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم و حضور در این رقابت‌ها سبب عصبانیت ما شده است. دیدن بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا سخت است اما می‌دانم که با قهرمانی در این رقابت‌ها می‌توانیم راهی لیگ قهرمانان اروپا شویم. با این حال انگیزۀ ما مناسب است و خواهم دید که چه خواهد شد."
او در مورد قهرمانی تیمش گفت:" در هر دو رقابت لالیگا و لیگ اروپا حضور داریم و برای قهرمانی شانس داریم. در دیدار با ناپولی شانس هر دو تیم 50-50 است. رقیب ما قدرتمند است و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد."
سرمربی بلوگرانا در مورد بازی رئال و درخشش امباپه گفت:" دوست دارم در مورد بازیکنان تیم خود حرف بزنم پس در مورد بارسا سوال بپرسید نه کلیان امباپه. در مورد دو تیم دیگر حرفی ندارم و روزی که قرار باشد با رئال و پی‌اس‌جی بازی کنم، در آن مورد حرف خواهیم زد. حالا فقط در مورد ناپولی حرف می‌زنم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала