پلانی که ناکام ماند؛ ولیعهد سعودی از یک سوی قصد جان سالم به در برد

© REUTERS / HANDOUTولي عهد السعودية الأمير محمد بن سلمان
ولي عهد السعودية الأمير محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
رادر ولیعهد سعودی به یکی از افسران گارد سلطنتی وعده اعطای 10 میلیون ریال سعودی برای ترور بن سلمان داده بود اما بن سلمان جان سالم به در برد.
به گزارش اسپوتنیک، یک روزنامه یمنی با نشر خبری اعلام کرده است که که محمد بن سلمان در یکی از کاخ های سلطنتی در ریاض پایتخت عربستان سعودی مورد سوءقصد قرار گرفته است.
گفته شده، که یکی از نگهبانان کاخ به کاروان بن سلمان در هنگام بازدید از کاخ تیراندازی کرد که نشان می‌دهد او به طور معجزه آسایی از سوء قصد جان سالم به در برده است.
خاطرنشان باید شد که مقامات سعودی به دلایل مربوط به وضعیت سلطنت نسبت به این حادثه ملاحظاتی داشتند، اما به گفته آژانس های بین المللی، منابع شاهزاده در خاندان حاکم این حادثه را با اظهارات محرمانه مقامات امریکایی تأیید کردند.
محمد بن سلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.10.2021
دختر مشاور امنیتی سابق عربستان: بن سلمان از اطلاعات پدرم می‌ترسد
ناظران معتقدند که شاهزادگان خاندان حاکم سعودی در پس سوء قصد به قتل بن سلمان هستند و خاطرنشان کردند که مخالفت های گسترده ای در دربار سلطنتی با به دست گرفتن زمام قدرت توسط بن سلمان وجود دارد.
محمد بن سلمان در هفته های گذشته از دیدگان ناپدید شده بود، زیرا او نشست سه جانبه خلیج فارس در امارات را پس از قرار گرفتن در معرض حملات یمن و همچنین غیبت برای حضور در پکن در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک از دست داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала