Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی 1 رئال 0؛ تیر خلاص امباپه به عشق آینده اش+ عکس

© REUTERS / ERIC GAILLARDکیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed
کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن     Soccer Football - Ligue 1 - AS Monaco vs Paris St Germain - Stade Louis II, Monaco - January 15, 2020   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates after scoring a goal that is later disallowed   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
تیم‌های فوتبال پاریسن‌جرمن با تنها گل کیلیان امباپه رئال مادرید در خانه‌اش شکست داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال پاریسن‌جرمن و رئال مادرید امشب در چارچوب بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی پاریس با هم صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با حساب یک بر صفر به سود پاریسن‌جرمن پایان یافت.
این دیدار که در ورزشگاه "پارک د پرنس" انجام شد، ابتدا میزبان کار را هجومی شروع کرد و بارها با کیلیان امباپه تا امر گل‌زنی پیش رفت اما موفق نشد تا این‌که آهسته آهسته بازی متعادل‌تر شد و با وجود برخی تنش‌ها بین بازیکنان؛ نیمه اول بدون گل سپری شد.
در آغاز نیمه دوم بار دیگر پی‌اس‌جی به کارهای هجومی روی آورد و در دقیقه 49 بهترین فرصت را امباپه ایجاد کرد اما شوت او را تیبو کورتوا به خوبی دفع نمود.
در دقیقه 62 بازی خطای بازیکنان رئال سبب شد تا پس از بررسی ویدیویی داور پنالتی بگیرد که مسی پشت توپ ایستاد اما کورتوا زاویه شوت او را شناسایی کرد و توانست دروازه‌اش را حفظ نماید.
در ادامه نیز و در لحظه‌ی که مارکو وراتی روی زمین بود خواست توپ را به هم‌تیمی ود برساند که میلیتائو به وی اجازه نداد و با ضربه محکم آنرا دور کرد.
در ادامه نیز گرچه موقعیت‌های دیگری برای میزبان به دست آمد اما نتوانست گلزنی کند.
کارواخال با لوکاس واسکز و آسنسیو با رودریگو در دقیقه 71 تعویض شدند. در سوی دیگر و یک دقیقه بعد نیمار نیز به جای آنخل دی‌ماریا به زمین آمد خط حمله‌ پی‌اس‌جی نیز روان‌تر شود.
با ورود این بازیکن به زمین، خیلی زود داور خطای آلابا را روی او گرفت و برای پاریسی‌ها ضربه آزاد اعلام کرد که مسی پشت ضربه ایستاد و با فاصله آنرا به بیرون زد.
در حالی‌که همه چیز مساویانه دنبال می‌شد اما کیلیان امباپه زهر خود را چشاند و در اولین دقیقه‌ی چهارم وقت‌های تلف شده، و با عبور از میان میلیتائو و واسکز؛ توانست دروازه رئال را باز نماید تا حساب کار یک بر صفر شود و همان بود که ویصل پایان بازی نیز به صدا درآمد تا پاریسی‌ها سه امتیاز بازی را به دست آورند
حالا با این نتیجه دو تیم خود را برای بازی برگشت آماده خواهند کرد که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала