Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

المپیک زمستانی 2022؛ ناروی همچنان در صدر

© REUTERS / Lisi Niesner Российские спортсменки, завоевавшие золотые медали в эстафетной лыжной гонке 4 х 5 км среди женщин на XXIV зимних Олимпийских играх в Пекине
 Российские спортсменки, завоевавшие золотые медали в эстафетной лыжной гонке 4 х 5 км среди женщин на XXIV зимних Олимпийских играх в Пекине - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
بازی‌های المپیک زمستانی بیجینگ در حال پیگیری است.
به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های المپیک زمستانی 2022 بیجینگ امروز به کار خود ادامه داد.
در هاکی روی یخ زنان امروز تیم‌های فنلند و سوئیس برای کسب مدال برنز از ساعت 04:00 عصر با هم پیکار خواهند کرد.
در اسکی آلپاین و در اسلالوم مردان کلمنت نوئل از فرانسه موفق به دریافت مدال طلا شد.
در جدول رده‌بندی مدال‌ها تا چهارشنبه 27 دلو؛ ناروی با 12 طلا و مجموع 27 مدال در صدر قرار دارد. آلمان با 9 طلا و مجموع 18 مدال در رده‌ی دوم و ایالات متحده‌ی آمریکا با 8 طلا و مجموع 19 مدال در رده‌ی سوم قرار دارد.
اتریش و هالند نیز دیگر تیم‌های پیشتاز بازی‌های المپیک زمستانی 2022 بیجینگ هستند که در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته اند.
در رده‌بندی ورزشکاران برتر با بیشترین مدال در این بازی‌ها، یوهانس تینگنس بو از ناروی در کنار هم‌وطنش مارته اولسبو رویس‌لند مشترکاً با سه مدال طلا و یک مدال برنز در جایگاه نخست قرار دارند و کوئنتین فیلون مایلت از فرانسه با مجموع 5 مدال که دو تا از آن‌ها طلا است در رده‌ی سوم قرار دارد.
گفتنی است که هم‌اکنون فاینل دو گانه یا بیاتلون زنان در حال برگزاری است او از ساعت 01:45 بعد از ظهر فاینل اسکی کراس‌کانتری زنان در بخش تیمی سرعتی برگزار خواهد شد.
این بازی‌ها از 15 دلو در بیجینگ چین آغاز شده و تا اول حوت ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала