Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای تاریک لئو در اروپا ادامه دارد؛ یک رکورد منفی دیگر از مسی در چمپیونزلیگ

© REUTERS / BENOIT TESSIERStade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye
Stade de Reims v Paris St Germain - Stade Auguste-Delaune, Reims, France - August 29, 2021 Paris St Germain's Lionel Messi with Idrissa Gueye - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
لئو مسی شب گذشته برابر پاریسن‌جرمن، پنالتی خراب کرد و با از دست دادن این پنالتی، با رکورد تیری آنری که 5 پنالتی در لیگ قهرمانان اروپا، خراب کرده بود، برابری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دیدار رفت دو تیم پاریسن‌جرمن و رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته در ورزشگاه پارک د پرانس برگزار شد و پاریسی‌ها به لطف گُل دقیقه 90+4 گلیان امباپه موفق شدند کهکشانی‌ها را شکست دهند و نیمی از راه صعود به مرحله بعد را بپیمایند.
در این دیدار که انتظار می‌رفت در کنار امباپه، لیونل مسی نیز بدرخشد، ستاره آرجانتینی شب تلخی را سپری کرد و ضمن ناکامی در امر گُلزنی در جریان بازی، یک پنالتی نیز خراب کرد تا روزهای تاریکش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ادامه داشته باشد.
ستاره آرجانتینی، با پیراهن بارسلونا و حالا پاریسن‌جرمن،23 بار پشت ضربۀ پنالتی ایستاده شده که از این تعداد 5 بار ضرباتش وارد دروازه حریفان نشده است.
وی شب گذشته پنجمین ضربه پنالتی را زد که گُل نشد و با رکورد تیری آنری که او نیز 5 پنالتی از دست داده‌است، برابری کرد.
مسی در حالی شب گذشته پنالتی‌اش را خراب کرد که پس از سال 2015 که با بارسلونا به عنوان قهرمانی دست یافت، همواره در چمپیونزلیگ ناکام بوده و از این رقابت‌ها به نوعی برای کابوس وار شده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала