Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عملکرد ضعیف 4 ستاره رئال مادرید برابر پی‌اس‌جی

© REUTERS / Sergio Perezتوني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد
توني كروس ومجموعة من لاعبي ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
در شکست شب گذشته رئال مادرید برابر پاریسن‌جرمن، ستاره‌هایی چون وینیسیوس، مودریچ، آسنسیو و کارواخال عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و در حد و اندازه‌های خود شان ظاهر نشدند.
به گزارش اسپوتنیک، حساس‌ترین دیدار دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته میان دو تیم رئال مادرید و پاریسن‌جرمن به میزبانی پاریسی‌ها برگزار شد و پی‌اس‌جی با تک گُل کلیان امباپه جوان در دقایق پایانی موفق به شکست کهکشانی‌ها شد.
عوامل زیادی در شکست دیشب رئال مادرید موثر بودند که یکی آن ضعف‌های بازیکنان این تیم بود و برخی بازیکنان در حد و اندازه‌های خود شان ظاهر نشدند.
ستاره‌هایی چون وینیسیوس، مودریچ، آسنسیو و کارواخال عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نتوانست تا وظایفی که به آن‌ها سپرده شده بود، به خوبی انجام دهند.
وینی که در هفته‌های اخیر افت مشهودی داشته است، با 15 گل و ده پاس گل دومین عنصر هجومی برتر تیم پس از بنزما است اما در بازی‌های اخیر نمایش ضعیفی از خود نشان داده است. او در پارک د پرنس نیز مقابل پی‌اس‌جی پنج خطا گرفت اما به جز این عملا هیچ کاری نکرد. وی در نهایت پس از شب کم‌فروغش جای خود را به بیل داد. ستاره برازیلی در مقابل پی‌اس‌جی فقط 72 درصد پاس صحیح داشت و دوازده توپ از دست داد.
مودریچ نیز هیچ حرفی برای گفتن نداشت و عملا محو شده بود. رئال نمی‌توانست توپ را در زمین به حرکت در بیاورد وقطعا لوکا یکی از مقصران بود. مودریچ هفت توپ از دست داد و فقط چهار توپ‌ربایی داشت. او در کل بازی 50 پاس داد و 92 درصد پاس‌هایش صحیح بود.
کارواخال یکی دیگر از بازیکنانی بود که ضعیف ظاهر شد. او با خطایی که روی امباپه انجام داد، سبب شد تا پاریسی‌ها پنالتی به دست آوردند و در مهار مهاجمان پی‌اس‌جی کلا ناکام بود.
چهارمین بازیکن ناکام آسنسیو بود. این بازیکن که به عنوان وینگر راست استفاده شده‌بود، فقط 25 پاس داد که پنج تا از این پاس هایش اشتباه بودند. او دوازده توپ از دست داد و اولین تعویضی تیم نیز بود.
این بازیکنان در حالی نمایش ضعیفی برابر پاریسن‌جرمن داشتند که در بازی‌ها گذشته خوب عمل‌ کرده‌بودند و جز بازیکنان ثابت کارلو آنچلوتی محسوب می‌شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала