Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی – رئال؛ باز هم از گل خبری نبود!

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
لیونل مسی باز هم نتوانست دروازه رئال مادرید را باز کند.
به گزارش اسپوتنیک، در مهم ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در دور رفت، بامداد امروز تیم فوتبال پاریسن جرمن با گل دیرهنگام ستاره پر مشتری اش کیلیان امباپه از سد رئال مادرید گذشت تا دیدار برگشت این دو تیم در برنابئو با هیجان خاصی برگزار شود.
با این حال او برای هشتمین بار متوالی در مقابل رئال موفق به گلزنی نشد. هفت بار پیراهن بارسا و یک بار هم با پیراهن پی اس جی.
طبق آماری دیگر، برای اولین بار در مقابل رئال مادرید پنالتی خراب کرده است. او هر 6 پنالتی قبلش از مقابل رئال را که با پیراهن بارسا زده است را به گل تبدیل کرده است.
موضوع جالب تر اینجاست که مسی هرگز موفق به باز کردن دروازه کورتوآ دروازه بان رئال نشده است. او با بارسا زمانی که کورتوآ گلر چلسی بود سابقه گلزنی به وی را دارد، اما زمانی که این سنگربان بلجیمی به رئال مادرید، مسی هم طلسم شد و وی تا کنون نتوانسته گلر رئال را مغلوب خودش کند.
این در حالی‌‎ست که لیونل مسی به رکورد بیش‌ترین پنالتی از دست داده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا رسید و مشترکاً با تیری هانری بدترین آمار را در ضربات پنالتی دارد.
لیونل مسی از 23 تلاش برای زدن ضربات پنالتی پنج مورد آن را از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала