Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ پرز به درخواست هواداران رئال مبنی بر جذب امباپه + عکس/ویدیو

© REUTERS / Sergio PerezFlorentino Perez
Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
رئیس باشگاه رئال مادرید، شب گذشته به درخواست هواداران تیمش مبنی بر جذب کلیان امباپه، علامت تایید نشان داد و به نظر می‌رسد که وی برای آوردن ستاره فرانسوی تمام تلاشش را خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته در پارک د پرانس برابر پاریسن‌جرمن با نتیجه 0-1 شکست خورد و تک گُل این دیدار را کلیان امباپه، ستارۀ فرانسوی که کهکشانی‌ها به دنبال او هستند، به ثمر رساند.
در این دیدار فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید نیز در ورزشگاه حضور داشت و شاهد درخشش ستاره 21 سالۀ پی‌اس‌جی که قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد، بود.
هواداران رئال مادرید که فرصت مناسبی به دست آورده بودند، هنگام خروج پرز، از او خواستند تا کلیان امباپه را به صورت حتمی جذب کند.
پرز که مرد انتقال‌های جنجالی و ناممکن است و بارها ستاره‌های بزرگ را برای رئال مادرید به خدمت گرفته است، به هواداران علامت تایید نشان داد و به نظر می‌رسد که وی پس از درخشش کلیان، تلاشش را دو برابر خواهد کرد تا وی را به برنابئو منتقل کند.
پرز تابستان گذشته نیز سه پیشنهاد برای جذب کلیان امباپه به پی‌اس‌جی ارائه داد که آخرین آن نزدیک به 200 میلیون یورو بود، اما پاریسی‌ها با آن موافقت نکردند و ستاره فرانسوی مجبور به ماندن در پارک د پرانس شد.
حالا دیده شود که پاریسی‌ها موفق به تمدید قرارداد امباپه خواهد شد و یا پرز در ادامه انتقال ستاره‌های بزرگ فوتبال به برنابئو، کلیان را نیز به مادرید خواهد آورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала