Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: از رئال بهتر بودیم؛ آنچلوتی: خوب نبودیم، اما بازی بازگشت باقی مانده

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
سرمربیان دو تیم پی اس جی و رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز در مهم ترین بازی دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، تیم فوتبال پی اس جی با تک گل کیلیان امباپه از سد رئال گذشت تا بازی برگشت این دو تیم با هیجان خاصی دنبال شود.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از شکست تیمش، ضعف رئال مادرید را تایید کرد و گفت:
پاریس مستحق برد بود، چون آنها بهتر از ما بازی کردند. ما باختیم، چون خوب نبودیم، اما بازی برگشت باقی مانده است. ما اعتماد به نفس داریم چون قرار است در خانه بازی کنیم، فکر می کنم پاریس شانس بیشتری برای صعود دارد اما ما هم فرصت برای برگشت داریم. ما رنج کشیدیم. خوب دفاع کردیم اما در حمله خوب نبودیم. نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و موقعیت های زیادی نداشتیم. در کل آنطور که می خواستیم بازی نکردیم. ما نتوانستیم بر توپ مسلط شویم.
سرمربی رئال گفت: من نسبت به بازی دوم در برنابئو خوشبین هستم. چون قانون گل های خارج از خانه دیگر اینجا نیست، بنابراین ما کمتر نگران هستیم.
کاسمیرو و مندی محروم شدند؟ ما تیم خوبی داریم، قبلا بدون آنها بازی کرده ایم.
ماوئورسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی نیز در پایان بازی تیمش برابر رئال تیمش را مستحق پیروزی دانست و گفت:
بخاطر این برد خیلی خوشحالم. عملکردمان عالی بود و فکر میکنم در کل از رئال مادرید بهتر و شایسته این پیروزی بودیم. ولی هنوز یک بازی باقی مانده و کارمان تمام نشده است، ولی خوب این برد مهم در ابتدای کار ارزشمند است. در کل در طی 90 دقیقه کنترل توپ در اختیار ما بود و خیلی به آنان شانس ایجاد فرصت ندادیم. بازیکنان من مستحق این برد بودند و باید از استعداد شگفت انگیزشان توصیف کنم. برای بازی برگشت کماکان باید متمرکز بمانیم.
وی در خصوص ستاره تیمش امباپه نیز گفت:
کیلیان یکی از بهترین بازیکنان است، برای من سخت است کلماتی را پیدا کنم که بگویم او چقدر خوب است، او پیشرفت فوق العاده ای نشان می دهد و می تواند به پیشرفت ادامه دهد، فکر می کنم او توانایی ادامه رشد به عنوان یک بازیکن را دارد و امیدوارم که بماند.
سرمربی آرژانتینی هچنان به اظهار نیز سرمربی رئال واکنش نشان داد و گفت:
آنچلوتی به بازی بازگشت خوشبین است؟ ما مربیان ذاتا خوشبین هستیم. ما باید به مادرید احترام بگذاریم و بازی سختی در آنجا خواهد بود.من هم خوشبین هستم. این باید نقطه شروع باشد و امیدوارم این نوع بازی را دوباره انجام دهیم و باید آن انگیزه درونی را پیدا کنیم تا این نوع عملکرد را بیشتر نشان دهیم
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала