Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

100 روز نخست ژاوی در بارسا چگونه گذشت؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2022
عضو شوید
ژاوی سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بیش از 100 روز است هدایت بلوگرانا را برعهده گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، تقریباً سه و نیم ماه پیش رونالد کومان سرمربی هالندی بارسلونا به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد و پس از کش و قوس های فراوان ژاوی جانشین مرد هالندی در بلوگرانا شد.
حالا با گذشت 100 روز از آمدن ژاوی بارسلونا شرایط بهتری را سپری می‌کند. هنگام خروج رونالد کومان، کاتالان‌ها با شش امتیاز کمتر از اتلتیکو مادرید، در رتبه نهم جدول رده‌بندی لیگ اسپانیا بودند اما امروز بارسلونا در رتبه چهارم جدول لالیگا است.
ژاوی در 16 مسابقه؛ 7 پیروزی، 5 تساوی و 4 باخت را تجربه کرده است. در بازی‌هایی که ژاوی سرمربی بوده، بارسلونا 25 گل زده و 22 گل نیز دریافت کرده است.
لازم به ذکر است که ژاوی هرناندز در رقابت‌های لالیگای اسپانیا تنها متحمل یک باخت شده است و به طور میانگین، دو امتیاز از بازی‌های لیگ سطح اول اسپانیا کسب کرده است.
ژاوی هرناندز در رقابت‌های این فصل از 33 بازیکن مختلف استفاده کرده است و در این میان، بیشترین حضور مربوط به پابلو گاویرا ملقب به گاوی می‌باشد. همچنین لوک دی‌یونگ مهاجم هالندی و سر زن بارسلونا نیز با 4 گل زده بهترین گلزن بارسلونا در زمان حضور ژاوی در این تیم است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала