Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنجال‌های رختکن منچستر؛ راشفورد شایعۀ ناراحتی از رونالدو واکنش نشان داد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد
مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2022
عضو شوید
ستاره منچستریونایتد‌ شایعه ناراحتی‌اش از رفتارهای کریستیانو رونالدو را رد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد با پیروزی مقابل برایتون کمی آرامش پیدا کرد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار شد.
اما هنوز ارامش به رختکن این تیم برنگشته چرا که برخی رسانه ها مدعی شدند که برخی بازیکنان منچستریونایتد از کریستیانو رونالدو دلخور هستند.
در همین رابطه، با این حال کریستین فالک، خبرنگار سرشناس آلمانی، روز چهارشنبه با انتشار مطلبی در صفحه توییترش اعلام کرد که خطر شکافی جدی در یونایتد وجود دارد چون راشفورد و هری مگوایر از رفتارهای رونالدو به هیچ‌وجه خوشحال نیستند و رضایت ندارند.
فالک مدعی شده بود که رونالدو در کنار بازیکنانی نظیر دالو، فرد، الکس تیس و برونو فرناندز باندی شامل بازیکنان پرتگالی زبان را در رختکن تشکیل داده است که بازیکنان انگلیسی از این ماجرا ناراحت هستند.
البته رشفورد این شایعات را تکذیب کرد و این حرفها را کذب و ساخته ذهن رسانه ها دانست و دلخوری خود از رونالدو را خبری جعلی عنوان کرد.
او در این توییت نوشت:" آیا حالا این‌طور شده که قرار است خبرهایی را از خودمان بنویسیم؟ لطفا از جستجو برای شکاف و دو دستگی دست بردارید."
جنجال ها هر روز در رختکن منچستریونایتد ادامه دارند و از سویی فصل ضعیف تیم از نظر نتایج باعث شده تا انتقادها از این تیم شدت بگیرد.
تیم رالف رانگنیک پس از حذف از جام حذفی و شرایط ناخوشایند در لیگ برتر انگلیس تنها امیدش به کسب جام در این فصل را به لیگ قهرمانان اروپا دوخته است هر چند که به هیچ وجه کار آسانی پیش رو ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала