Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در اسپانیا؛ پیشنهاد رئال به دست هالند رسیده است + عکس

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2022
عضو شوید
نشریه اسپورت مدعی است که رئال مادرید خرید هالند را ضروری می‌داند و به این بازیکن بسته پیشنهاد خود را سپرده است.
به گزارش اسپوتنیک، در آغاز فصل و با توجه به درخشش کریم بنزما و وینیسیوس جونیور، مدیران رئال مادرید فکر می‌کردند که با جذب امباپه خط حمله تیم آتشین خواهد شد اما ثبت فقط یک گل در چهار بازی و نداشتن هیچ شوتی به چارچوب در پارک دو پرنس ثابت می‌کند که رئال مشکلات هجومی جدی دارد و باید به صورت همزمان امباپه و هالند را جذب کنند.
مدیران رئال در ابتدا به خرید هالند در 2023 فکر می‌کردند اما حالا و با توجه به مشکلات هجومی تیم‌شان خرید مهاجم نروژی را ضروری می‌دانند.
طبق گزارش نشریه اسپورت، این ماه برای هالند تعیین کننده است زیرا دورتموند منتظر جواب نهایی این بازیکن است و می‌خواهد با توجه به علاقه او، با تیم‌هایی که خواهانش اند، مذاکره کند.
با این حال رئال مادرید پیشنهاد خود را به بازیکن ارسال کرده است. سران این تیم معتقد اند که با خرید امباپه و هالند و حضور وینیسیوس خط حمله تیم برای یک دهه تضمین خواهد شد و توان رقابت با غول‌های اروپا را خواهند داشت.
بارسلونا و منچسترسیتی نیز به شدت خواهان این بازیکن هستند اما رئال مادرید از هر دو تیم مشتاق‌تر و شرایط بهتری دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала