Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدام عجیب آقای خاص؛ مورینیو به دنبال حضور رونالدو در رم!

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2022
عضو شوید
سرمربی تیم آاس رم در صورت جدایی "کریستیانو رونالدو" از منچستریونایتد، خواهان جذب این بازیکن است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان مدعی شد، ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از همکاری با کریستیانو رونالدو در رئال مادرید، می خواهد دوباره با این ابرستاره پرتگالی همکاری کند.
گفته می شود رونالدو تنها در صورتی در منچستر ماندنی خواهد شد که این تیم به لیگ قهرمانان فصل آینده راه پیدا کنند و در غیر این صورت او می خواهد دوران حرفه‌ای خود را در جای دیگری به پایان برساند.
رم برای ایجاد تحول در تیم خود ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و حالا این مربی می‌خواهد با خرید بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار اعتبار تیم رم را دوباره به جایگاه قبلی خود در فوتبال ایتالیا برگرداند.
رونالدو یش از این تیم در فوتبال ایتالیا همراه با یوونتوس بازی می‌کرد و تابستان گذشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا دومین دوره حضور خود در منچستریونایتد را تجربه کند.
رونالدو از اوضاع منچستریونایتد راضی نیست و امیدوار است که فوتبالش را در باشگاهی دیگر به پایان برساند. او از مدیر برنامه‌های خود نیز خواسته که تیم جدیدی را برای او پیدا کند.
در حال حاضر طبق نوشته روزنامه میرر انگلیس، پاری‌سن‌جرمن به جذب او علاقه دارد و بایرن مونیخ نیز جزو مشتریان این ستاره 37 ساله به حساب می‌آید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала