Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از برخوردها با کامیلا ولیوا

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کامیلا ولیوا Олимпиада-2022. Фигурное катание. Женщины. Короткая программа
کامیلا ولیوا  Олимпиада-2022. Фигурное катание. Женщины. Короткая программа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از همراهان کامیلا ولیوا، اسکیت‌باز روسی، به دلیل برخورد سرد با ورزشکار نوجوان انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کامیلا والیوا، نوجوان 15 سالۀ روس، در رقابت‌های المپیک زمستانی در بخش اسکیت درخشش فوق‌العاده داشت و توانست "پرش چهار" را که شامل چهار چرخش کامل است را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و به مقام نخست دست یابد.
این ورزشکار روس اما به دلیل استفاده از داروی غیرمجاز تست دوپینگش مثبت شد و پس از چندین روز کش‌وقوس و رای سازمان دوپینگ و کمیته المپیک، در نهایت به مقام چهارم رسید و از کسب مدال باز ماند.
والیوا پس از اعلام چنین نتیجۀ شدیداً ناراحت شد و با اندوه فراوان و چشمان اشک‌بار از زمین مسابقات بیرون شد.
پس از مشخص شدن رأی نهایی در مورد والیوا، برخی از مسئولان با او رویۀ سردی داشتند و این موضوع سبب شده تا توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از همراهان وی و برخی مسئولان انتقاد کند.
باخ امروز(جمعه) در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "بعد از مشخص شدن رأی نهایی و توقف مسابقه از سوی والیوا، وقتی دیدم که اطرافیانش چگونه از او استقبال کردند، با چنین سردی شدیدی که به نظر می‌رسید، دیدن این موضوع برایم هولناک بود. به جای اینکه به او آرامش بدهید، به جای اینکه سعی کنید به او کمک کنید، چنین برخوردی می‌کنید، این درست نیست."
باخ در حالی این انتقادها را مطرح کرده که کامیلا پس از آن که به مقام چهارم رسید، نمایش آخر را درست انجام نداد و مربی او یعنی توتبریدزه و سایر همراهان وی گفتند که چرا مبارزه را نیمه‌ تمام رها کرده و تا آخر پیش نرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала