Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسانه‌های فرانسوی: امباپه بخاطر مسی از پی‌اس‌جی جدا می‌شود

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
رسانه‌های فرانسوی می‌گویند که کلیان امباپه قرارداد خودش را در تابستان به هیچ وجه تمدید نخواهد کرد و راهی تیم دیگری خواهد شد زیرا احساس می‌کند که با حضور مسی، رهبری تیم به او داده نخواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها کلیان امباپه درخشش فوق‌العاده برای پاریسن‌جرمن داشته و پس از آن که در دو بازی آخر در ثانیه‌های پایانی گُل برتری تیمش را به ثمر رساند، به سرخط خبرهای تبدیل شده است.
او که تا پایان فصل با پاریسی‌ها قرارداد دارد، احتمالاً قرارداد خودش را تمدید نخواهد کرد و به نظر می‌رسد که وی به صورت آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد.
با این حال رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که کلیان به خاطر لیونل مسی قرارداد خودش را تمدید نمی‌کند و به این درک رسیده است که با حضور فوق ستاره آرجانتینی که افتخارات و اعتبار زیادی میان مردم و رسانه‌ها دارد، نمی‌تواند نقش رهبری پی‌اس‌جی را به دست آورد.
این موضوع را امروز نشریه Le Parisien ، به نشر رسانده و مدعی است که حضور مسی در پاریسن‌جرمن سبب خواهد شد تا ستاره‌هایی چون امباپه که سن و تجربه کم‌تری دارند، خود شان را زیر سایه وی احساس کنند و نتوانند به جایگاهی که دوست دارند، دست یابند.
للمن نویسندۀ مقالۀ Le Parisien، در این مورد نوشته است:" آیا زمانی که امباپه به نظر می‌رسید که آماده به عهده گرفتن نقش رهبر پی‌اس‌جی است، جذب مسی مناسب بود؟"
این مقاله در حالی به نشر می‌رسد که اخیراً امباپه گفته بود که در بهترین باشگاه جهان توپ می‌زند و این موضوع سبب شده بود تا هواداران به تمدید قرارداد وی خوشبین شوند.
از سویی هم رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که کلیان پس از نمایش رئال مادرید برای تیم فعلی‌اش، از آمدن به مادرید منصرف شده و نمی‌خواهد به تیمی بیاید که در لیگ قهرمانان اروپا حرف برای گفتن ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала