Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره چلسی در تیررس بارسا؛ ژاوی کریستنسن را می‌خواهد

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آندریاس کریستنسن Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК "Челси"
آندریاس کریستنسن    Футбол. Лига чемпионов. Открытая тренировка ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
باشگاه فوتبال بارسلونا قصد دارد در تابستان برای جذب کریستنسن از چلسی به صورت آزاد تلاش نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ آندریاس کریستنسن برای آینده‌اش در حال برنامه‌ریزی است زیرا قرارداد فعلی او با چلسی در تابستان به پایان می‌رسد، از این رو بارسلونا از جمله باشگاه‌هایی است که در تلاش جذب این مدافع میانی دانمارکی است تا او را بدون هزینه در تابستان به نیوکمپ بیاورد.
منابع نزدیک به بازیکن می‌گویند که بارسا برای شکارش کشیک می‌دهد ولی نیوکمپ مکان مورد علاقه‌ی ستاره دانمارکی نیست.
این بازیکن 25 ساله می‌خواهد در یک ماه آینده؛ آینده خود را روشن نماید به این معنی که زمان آن رسیده که بارسلونا به تلاش‌های خود برای متقاعد کردن وی سرعت ببخشد.
دلایل بارسلونا برای خواستن کریستنسن
کاتالان‌ها در خط دفاعی مشکل بزرگی دارند. در حال حاضر آنها جرارد پیکه، رونالد آرائوخو، اریک گارسیا، اسکار مینگئزا، کلمنت لنگله و ساموئل اومتیتی ​​را برای پست دفاع میانی در اختیار دارند، اما واقعیت این است که تنها سه نفر اول مورد اعتماد هستند و دیگران چندان مناسب نیستند.
کریستنسن حالا می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعی بارسا باشد و با این شرایط مطابقت خواهد داشت. او از بروندبی به آکادمی چلسی نقل مکان کرد و قبل از این‌که تبدیل به یک بازیکن ثابت در چلسی شود و به آنها کمک کند تا لیگ قهرمانان 2020/21 را ببرند، دو سال را به صورت قرضی در بوروسیا مونشن گلادباخ گذراند.
پس کریستنسن یک فوتبالیست باتجربه در اروپاست، حتی اگر هنوز فقط 25 سال دارد. به عنوان بازیکن آزاد، او یک چشم انداز بسیار جذابی ست و چندین باشگاه مشتاق به خرید او در تابستان هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала