لاوروف اظهارات مربوط به "تعرض" را تبلیغات جعلی خواند

© AP Photo / Russian Defense Ministry Press Serviceتانک ها در رزمایش "شرق 2018"
تانک ها در رزمایش شرق 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، اظهارات غرب درباره "تعرض" را تبلیغ، جعلی و ساختگی تعریف کرد.
به گزارشات اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: "من مطمئن هستم، افرادی که کم و بیش به سیاست خارجی علاقه مند هستند متقاعد شده اند که همه اینها تبلیغات جعلی و ساختگی است. نکته اصلی این است که نویسندگان این جعلی ها به آنچه در مورد آن صحبت می کنند اعتقاد دارند. آنها از کار خود لذت می برند. بگذار لذت ببرند؟" اما این اقدام آنها باعث لبخند می شود.
Танки Т-72 во время командно-штабных учений Кавказ-2020 на полигоне Раевский в Новороссийске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2022
نمایش تطبیقات مشترک نظامی روسیه وبلاروس
وزیر امور خارجه اضافه کرده گفت: "بزرگان هر روز پیش‌بینی‌ها، طلسم‌ها را "پخش" می‌کنند. مجله Politico قبلاً چندین بار تاریخ "تعرض" را تغییر داده است. اکنون 20 فبروری را اعلام کرده است. در همان زمان، رئیس دفتر امور خارجه، تراس، گفت که "تعرض" ممکن است در هر زمانی برای چندین ماه دنبال شود. وزیر امور خارجه ایالات متحده (آنتونی) بلینکن گفته است که "تعرض" چند هفته یا حتی چند روز است. ما می دانیم که وزارت امور خارجه به طور محرمانه به متحدین خود در ناتو اطلاع داده است که ما باید تا پایان "تعرض" فبروری صبر کنیم. در همان زمان، سرمنشی ائتلاف (ینس) استولتنبرگ اعلام کرد که آنها هیچ اسناد در مورد احتمال مطلق "حمله" ندارند،
وی خاطرنشان کرد که به موازات آن وزارت خارجه می گوید: هر اتفاقی بیفتد، ما باید مراقب خود باشیم. آنها می گویند حتی اگر روسیه نیروها خود هم را خارج کند، تهدید ناپدید نخواهد شد. آنها برای آینده "خشت" می گذارند. وقتی تمرینات تمام شد، نیروها به پایگاه ها باز خواهند گشت. این روند در حال انجام است، آنها باید اگر روسیه نیروهای خود را به جایی که دائماً مستقر هستند بازگرداند، این تهدید همچنان وجود دارد".
بزرگترین رزمایش نظامی در تاریخ روسیه مدرن آغاز شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.09.2018
بزرگترین رزمایش نظامی در تاریخ روسیه مدرن آغاز شد
طرح های منتسب به روسیه برای تشدید اوضاع در اطراف اوکراین در مسکو قاطعانه تکذیب می شود و دائماً اعلام می کند که کسی را تهدید نمی کند و همه این اظهارات بهانه ای برای قرار دادن تجهیزات نظامی ناتو بیشتر در نزدیکی سرحدات روسیه است. همانطور که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پیشتر گفته بود، روسیه هیچ بهانه ای برای وضعیت درگیری در اطراف اوکراین ایجاد نمی کند. به گفته وی، روسیه این موضوع را رد نمی کند که هیستری پیرامون اوکراین که توسط غرب مطرح می شود، با هدف پوشش خط کیف برای خرابکاری در توافقات مینسک در مورد دانباس باشد. به گفته دمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه، سازمان اطلاعاتی ایالات متحده و ناتو در مورد اوکراین سخاوتمندانه با دروغ و جعلی ساخته شده است.
جنرال ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه گفت که مناطق نظامی جنوب و غرب فدراسیون روسیه برگشت نیروها به محل استقرار خود را آغاز کردند. پسکوف سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه پیشتر در پاسخ به این سوال که آیا عقب نشینی نیروها به معنای کاهش تنش در اطراف اوکراین است، گفت: عقب نشینی قوا به مکان های استقرار پس از تمرینات یک روش معمول است، هیچ چیز جدیدی وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала