Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ توقف لایپزیگ در آلمان، سویا نیم راه صعود را پیمود

© AP Photo / Claude Parisلیگ اروپا
لیگ اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
تیم‌های آتالانتا، سویا و پورتو در دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا برابر حریفان به برتری رسیدند و آربی لایپزیگ در آلمان برابر سوسیداد متوقف شد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامۀ دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، شب گذشته 4 دیدار به صورت هم‌زمان برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مرحله به مصاف حریفان رفتند.
در یکی از این دیدارها که در آلمان برگزار شد، آربی لایپزیگ در ردبول آرنا میزبان سوسیداد بود و با نتیجه 2-2 برابر حریف اسپانیایی متوقف شد. برای لایپزیگ کریستوفر ان کونکو در دقیقه 30 و فورسبرگ در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی موفق به گُلزنی شدند و روبن نورمند در دقیقه 8 و اویارزابال در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی برای سوسیداد موفق به گُلزنی شدند.
دیدار دو تیم آتالانتا و المپیاکوس که در ایتالیا برگزار شد، شاگردان گاسپرینی موفق شدند با نتیجه 1-2 حریف یونانی را شکست دهد و به پیروزی خانگی دست یابد. برات دیمسیتی در دقاقیق 61 و 63 برای آتالانتا موفق به گُلزنی شد و تک گُل المپیاکوس را فرانسیسکو سوارز در دقیقه 16 به ثمر رساند.
پورتو نیز در خانه خوش درخشید و موفق شد لاتزیو را با نتیجه 1-2 شکست دهد و بُرد خوبی در خانه کسب کند. تولی مارتنیز ستاره پورتو در این دیدار بود و هر دو گُل تیمش را در دقایق 37 و 49 به ثمر رساند. ماتیا زاکاینی نیز تک گُل لاتزیو را در دقیقه 23 به ثمر رساند.
در آخرین دیدار سویا در خانه به پیروزی ارزشمندی دست یافت و دیناموزاگراب را از دم تیغ کشید. این دیدار که در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان برگزار شد، سویا با نتیجه 1-3 نماینده کرواسی را شکست داد و نیم راه صعود را پیمود. برای اندلسی‌ها در این دیدار ایوان راکیتیچ در دقیقه 13 از روی نقطه پنالتی، اوکامپوس در دقیقه 44 و آنتونی مارسیال در دقیقه 1+45 موفق به گلزنی شدند و تک گُل دینامو نیز توسط میسلاو ارشیچ به ثمر رسید.
در چهار دیداری که قبل از این دیدارها و به صورت همزمان برگزار شد، بارسلونا با نتیجه 1-1 برابر ناپولی متوقف شد، زنیت برابر بتیس با نتیجه 2-3 شکست خورد، اف سی شریف برابر براگا با نتیجه 0-2 به پیروزی رسید و گلاسکو رنجرز با نتیجه 2-4 از سد دورتموند گذشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала