Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نشانۀ جدید از نزدیک شدن امباپه به رئال + عکس

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
مادر کلیان امباپه هفته گذشته در شهر مادرید حضور یافته و مقصد وی خرید خانۀ مجلل در منطقه گرانقیمت لا مورالخا بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن تا تابستان 2022 اعتبار دارد و روزنامه اسپانیایی خبر داده ‌اند که این مهاجم قصد دارد قراردادش را با این تیم تمدید نکند تا در نهایت بتواند در در تابستان به صورت آزاد راهی رئال مادرید شود.
کهکشانی‌ها تمام تلاش شان را دارند تا مانع تمدید وی با پی‌اس‌جی شوند و با ارائه پیشنهاد مناسب وی را جذب و خط حملۀ شان را برای چندین فصل بیمه سازند.
در حالی که کهکشانی‌ها کوشش دارند این بازیکن را جذب کنند، برنامۀ ال چیرینگیتو در گزارشی از نشانۀ جدید نزدیکی ستاره فرانسوی به رئال پرده برداشته و مدعی است که مادر کلیان هفته گذشته به منطقه گرانقیمت لا مورالخا به قصد خرید خانه آمده و حتی دو عمارت مجلل را نیز دیده که مورد پسندش واقع نشده.
در این گزارش که از سوی خوانفه سانز خبرنگار اسپانیایی ال چیرینگیتو تهیه شده است، کریم بنزما ستاره رئال مادرید و مدیر اجرایی باشگاه اتلتیکومادرید به خانواده کلیان در جست‌وجوی خانه کمک کرده‌اند و تلاش دارند تا ستاره فرانسوی خانۀ دل‌خواه خودش را پیدا کند.
حالا دیده شود که کلیان قرارداد خودش را با پی‌اس‌جی تمدید خواهد کرد و یا در تابستان به مادرید خواهد آمد و با پیراهن رئال مادرید دوران تازۀ را آغاز خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала