نکاتی که والدین کودکان باید بدانند

© Fotolia / Olegphotorنوزاد در بغل پرستار
نوزاد در بغل پرستار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
دکتوران اطفال، به دلیل مسلک شان صبورترین دکتوران هستند. آنها نه تنها به طور معمول باید با کودکان مریض و ناراضی سر و کار داشته باشند، بلکه باید والدین شان را نیز مدیریت کنند. با این حال، چیز‌های زیادی وجود دارد که متخصصین اطفال آرزو دارند به شما بگویند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از انتخاب، دکتر فلورنسیا سگورا، داکتر متخصص اطفال در ویرجینیا، می‌گوید: "ما ممکن است متخصص اطفال باشیم، اما انسان نیز هستیم. بچه‌های ما نیز مریض می‌شوند و مثل بچه‌های دیگر، تب می‌کنند؛ بنابراین ما درگیر مبارزه والدین هستیم!" و این‌ها نکاتی است که دکتر سگورا مورد اشاره قرار می‌دهد:
گاهی اوقات ما بلافاصله پاسخ را نداریم
به خاطر داشته باشید که همیشه نمی‌توان همه چیز را از طریق تلیفون حل کرد. بعضی اوقات نیاز به عکس برداری و آزمایش نیز وجود دارد و باید معاینه کلینیکی انجام شود، همانطور باید تا رسیدن جواب آزمایشات صبر کرد.
Уведомление о вспышке коронавируса в китайском Ухане в международном аэропорту Токио - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2022
جاپان خواهان ماسک حتی به کودکان دو ساله شد
بدانید که ما به شما باور داریم!
همیشه به شهود خود اعتماد کنید، شهود مادرانه شما قدرت بزرگ شماست. توصیه من به شما این است که به محض این که احساس کردید حال فرزندتان وخیم است، عاجل به داکتر مراجعه کنید.
طفا خودتان تشخیص ندهید
دکتر گوگل یک ابزار عالی برای والدین حساس است، اما جایگزینی برای ارزیابی حرفه‌ای نیست. همچنین، برای مادران تازه کار و بی تجربه مهم است که سعی کنند همیشه به حرف والدین خود گوش ندهند. اما متاسفانه، نیمی از کار‌هایی که در گوگل به آن اشاره شده، اشتباه است.
Мальчик в защитной маске у посольства Канады в Лиме, Перу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2022
نتایج یک تحقیق: کودکان بیشتر در معرض ابتلا به اومیکرون قرار دارند
سوالات خود را بنویسید
همیشه با سؤالات مناسب حاضر باشید، بسیار مهم است که دقیقا بدانید چه سوالی به داکتر دارید و نقاط سوال شما چیست.
وقتی فرزند شما مریض می‌شود همیشه مورد اورژانسی نیست
تب کردن فرزندتان، همیشه خطرناک نیست، بلکه تب، نشانه بخشی از سیستم ایمنی بدن شما است که با عفونت مبارزه می‌کند. گاهی اوقات مریض شدن بخشی عادی از زندگی است. در واقع به ما کمک می‌کند تا مصونیت ایجاد کنیم. تب لزوما ترسناک نیست، گاهی اوقات نشانه خوبی از یک مرض است.
لطفاً فرزندان خود را واکسینه کنید‌
ای کاش والدین بیشتری اهمیت به روز نگه داشتن فرزندان خود را در مورد واکسن‌های توصیه شده درک می‌کردند. اگرچه اکثر والدین به ایمنی و اثربخشی واکسن‌ها اعتقاد دارند، اما برخی اطلاعات نادرست باعث ترس در بین برخی از والدین شده است.
Дети смотрят телевизор, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
نتایج یک تحقیق: تماشای تلوزیون احتمال ابتلا به اوتیسم را در کودکان افزایش می‌دهد
نوزاد خود را به مرکز خرید نبرید
لطفاً در دو ماه اول زندگی، قبل از اولین مجموعه واکسناسیون، از بردن نوزاد خود به مکان‌های عمومی شلوغ خودداری کنید. به خصوص فعلاً در جریان همه گیری کرونا. نوزاد خود را در خانه نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان همیشه قبل از دست زدن به نوزاد شما دست‌های خود را می‌شویند. به یاد داشته باشید، شما والدین هستید، شما قوانین را تعیین می‌کنید، مهم نیست دیگران چه می‌گویند یا چه فکر می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала