Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مگوایر به گزارش "نشریه میرر" در مورد اختلاف رونالدو با وی بر سر کاپیتانی یونایتد

© AFP 2023 / Joe KlamarЗащитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA
Защитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد شایعات مبنی بر وجود اختلاف بین او و کریستیانو رونالدو بر سر بازوبند کاپیتانی در اولدترافورد را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز (جمعه) نشریه میرر گزارش داد که اختلافاتی میان رونالدو و هری مگوایر بر سر کاپیتان تیم به وجود آمده و فوق ستاره پرتگالی از رالف رانگنیک سرمربی موقت تیم خواسته است تا بازوبند از هری گرفته شود و به وی داده شود.
Manchester United - Milan - Uefa Avrupa Ligi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
ورزش
اختلاف جدید در رختکن یونایتد؛ کریس کاپیتانی را از مگوایر می‌گیرد؟
طبق گزارش میرر، این درخواست رونالدو از سوی مگوایر رد و وی به کریستیانو گفته است که به هیچ وجه آماده نیست تا بازوبند کاپیتانی و قدرت رهبری را به کسی دیگری واگذار کند.
این موضوع جنجال‌های زیادی را امروز خلق کرد و بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و از وجود دو دسته‌گی در رختکن شیاطین سرخ خبردادند و مدعی بودند که اختلافات شدیدی میان سایر بازیکنان نیز وجود دارد.
با این حال، مگوایر برای کم اهمیت جلوه دادن صحبت‌ها در مورد ناآرامی در رختکن باشگاه، اصرار دارد که این کار طبق معمول تیم برای رویارویی با لیدز انجام خواهد شد و موضوع مهمی نیست.
مگوایر امروز (جمعه) در توییتر خطاب به گزارش میرر نوشت: "گزارش‌های زیادی در مورد این باشگاه دیده‌ام که درست نیست و این یکی دیگر است. قرار نیست درباره همه چیزهایی که نوشته شده است پست بگذارم، اما باید این موضوع را روشن کنم. ما در بازی روز یک‌شنبه متحد و متمرکز هستیم. همه از روز خود لذت ببرید."
مگوایر در حالی این پُست را منتشر کرده که رسانه‌های نزدیک به باشگاه منچستریونایتد معتقد اند که رختکن یونایتد رونالدو را رهبر می‌دانند و می‌خواهند این بازیکن بازوبند کاپیتان را بر بازو ببندد و تیم را رهبری کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала