Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا امباپه می‌تواند در پاریسن‌جرمن بماند؟

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
احتمالا کیلیان امباپه در تابستان به رئال مادرید برود اما گفته‌هایی وجود دارد که پاریسی‌ها در تلاش حفظ او هستند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از سال‌ها مذاکرات بین اسپانیا و فرانسه؛ در مورد آینده کیلیان امباپه توافق شده تا این بازیکن در تابستان امسال به رئال مادرید بپیوندد.
با این حال، گل تعیین کننده ا در باربر رئال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان؛ پاریسن‌جرمن متقاعد شده که آیا بازیکن 23 ساله واقعا در فرانسه باقی می‌ماند.
"آیا می‌توان امباپه را حفظ کرد؟" تیتر صفحه اول اکیپ بود.
اگر ما به سخنان امباپه اعتماد کنیم، توافقنامه هنوز هم با هر باشگاه در مورد جایی که او فصل آینده بازی خواهد کرد، برخورد نکرده است.
یک میلیون یورو در هفته؟
شایعاتی مطرح شده که پی‌اس‌جی برای ماندن امباپه دست به حرکت عجیبی زده که با یک معامله تازه یک ساله به ارزش یک میلیون یورو در هفته، به سراغ این بازیکن رفته است.
این امر سبب می‌شود که امباپه فرصتی برای درخشش در جام جهانی 2022 قطر داشته باشد و پی‌اس‌جی می‌خواهد که امباپه بازیکنی باشد که در آینده تیم را به جلو هدایت کند.
امباپه lمی‌خواهد شایعات در مورد آینده‌اش قبل از پایان بازی پی‌اس‌جی با رئال به پایان برسد، دیداری که در 9 مارچ برگزار می‌شود.
او می‌خواهد با طرفداران دوست داشتنی باشد، به همین دلیل او انگشت خود را به سمت چمن در "پارک د پرنسس" اشاره کرد که شاید این جای اوست.
رهبری خارج از میدان
امباپه همواره بخشی از یک تیم است که پر از ستاره‌های معروف است، اما با توجه به گزارش اکیپ؛ ستاره فرانسوی می‌خواهد تیمی که در اطراف او ساخته شده است.
با نیمار و لیونل مسی در این تیم، دشوار است که ببینیم چگونه مائوریسیو پوچیتینو می‌تواند یک تیم را در اطراف امباپه بسازد. پاریسی‌ها باید به این بازیکن توضیح دهند که این حرکت از سال آینده امکان پذیر است.
گرت بیل، ادن هازارد، رودریگو و وینیسیوس جونیور وضعیت مشابهی دارند، بنابراین امباپه به عنوان یک رهبر یک رهبر در رئال مادرید آسان‌تر به نظر می‌آید.
یک خروج تضمین شده در سال 2023
همانطور که قبلا ذکر شد، PSG ممکن است یک قرارداد کوتاه را به مهاجم فرانسوی ارائه دهد تا او پس از آن به تیم لالیگایی بپیوندد. در این یک سال ماندن، حقوق و دستمزد امباپه از 25 میلیون یوروی فعلی دو برابر خواهد شد، با یک بند آزادی که او را قادر می‌سازد تا در جون 2023 پاریس را ترک کند.
تبدیل شدن به یک بازیکن الگو در پاریس
امباپه در پنج سال حضورش در PSG بخش ارزشمندی بوده و به این تیم کمک کرد تا چندین جایزه داخلی را به دست آورد. اگر او بتواند بخشی از تیمی باشد که اولین لیگ قهرمانان باشگاه را به ارمغان آورد، او برای همیشه در یاد طرفداران خواهد ماند.
این یک انگیزه است که ممکن است امباپه را در PSG فراتر از سال 2022 حفظ کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала