Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد جدیدترین مشتری مدافع آلمانی چلسی

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
منچستریونایتد آماده است تا همه خواسته‌های آنتونیو رودیگر را برآورده کند و این بازیکن باتجربه را در تابستان به صورت آزاد به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث شده تا باشگاه‌های مطرح اروپا، شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته باشند.
این بازیکن که قبل از این چندبار پیشنهاد تمدید را رد کرده بود، آخرین پیشنهاد این باشگاه را نیز رد و به نظر می‌رسد که نمی‌خواهد در استمفوردبریج بماند.
رودیگر دستمزد 260 هزار یورویی در هفته و همچنان مبلغی به عنوان پاداش تمدید قرارداد از چلسی طلب کرده است و به مدیران باشگاه گفته که تنها با این شرایط قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد.
رودیگر که در حال حاضر از چلسی 100هزار پوند در هفته دستمزد دریافت می‌کند، اخیراً پیشنهاد 160 هزارپوندی در هفته دریافت کرد که آن را رد و به مدیر برنامه‌های گفت که پیشنهادات سایر باشگاه‌ها را بررسی کند.
رئال مادرید که تابستان گذشته به صورت آزاد داوید آلابای اتریشی را از بایرن مونیخ به خدمت گرفت، حالا تلاش دارد تا با همین ترفند رودیگر را جذب کند و خط دفاعی‌اش را بیمه سازد.
پی‌اس‌جی نیز به این بازیکن 27 ساله علاقه دارد و سران این باشگاه می‌خواهند تا از فرصت پیش آمده استفاده کرده و این بازیکن را جذب کنند.
با این حال از انگلیس خبر می‌رسد که منچستریونایتد آماده است تا همه خواسته‌های آنتونیو رودیگر را برآورده کند و این بازیکن باتجربه را در تابستان به صورت آزاد به خدمت بگیرد.
طبق گزارش Football Insider، سران منچستریونایتد قصد دارند تقاضای رودیگر را که 260 هزار یورویی در هفته دستمزد می‌خواهد را برآورده کنند و وی را به اولدترافورد بیاورند.
این موضوع در حالی مطرح شده که یونایتد در چند هفته آخر نتایج مطلوبی کسب نکرده و خط دفاعی شیاطین سرخ مشکلات فراوانی داشته است.
حالا دیده شود که رودیگر قرارداد خودش را تمدید خواهد کرد و یا بخاطر دستمزد بهتری راهی تیمی خواهد شد که در بحران به سر می‌برد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала