Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس جمهور فرانسه علیه رئال؛ مکرون خواستار ماندن امباپه در پاریس شد

© Sputnik / Григорий Сысоевامباپه، مکرون، پوتین
امباپه، مکرون، پوتین  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
رسانه‌های فرانسوی مدعی اند که امانوئل مکرون رئیس جمهور و سارکوزی نخست وزیر سابق فرانسه از کلیان امباپه خواسته اند تا قرارداد خودش را با پی‌اس‌جی تمدید کند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن، تا پایان فصل اعتبار دارد و این بازیکن که تمایلی به تمدید قرارداد ندارد، احتمالاً تابستان آینده به صورت آزاد راهی رئال مادرید خواهد شد.
با این حال پاریسی‌ها هنوز امیدوار اند که ستاره جوان فرانسوی قرارداد خودش را تمدید کند و برای سال‌های طولانی در این تیم بماند.
در همین حال از فرانسه خبر می‌رسد که امانوئل مکرون رئیس جمهور و سارکوزی نخست وزیر سابق فرانسه خواهان ماندن وی در پی‌اس‌جی اند و از وی خواسته اند تا قرارداد خودش را تمدید کند.
طبق گزارش ال‌موندو، هر دو سیاست‌مدار فرانسوی معتقدند که ماندن امباپه در لیگ فرانسه به جذاب‌تر شدن، محبوب‌تر شدن این لیگ خیلی کمک می کند و فوتبال‌دوستان بیشتری را به سمت لیگ 1جلب می‌کند و به همین خاطر سخت به وی فشار می آورند تا قراردادش را با پاریسی‌ها تمدید کند.
دلیل دیگر نیز جام جهانی 2022 قطر است و بزرگان این کشور می‌خواهند تا وی در فرانسه بماند و به فوتبالش ادامه دهد تا با آمادگی کامل راهی قطر شده و از عنوان قهرمانی خروس‌ها دفاع کند.
با توجه به این درخواست رئیس جمهور فرانسه، به نظر می‌رسد که رئال مادرید شانس زیادی برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی ندارد و ممکن نیست تا او علیه خواست‌های بزرگان کشورش حرکت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала