واکنش روسیه به پاسخ امریکا درمورد تضمین‌های امنیتی

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ
Здание Министерства иностранных дел РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه واکنش مسکو به پاسخ امریکا به ضمانت های امنیتی را به نشر رساند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه، در اعلامیه‌ای گفته است که مسکو به پاسخ امریکا درمورد تضمین های امنیتی، واکنش خود را به جان سلیوان، سفیر امریکا در پایتخت روسیه رسانده است.
طبق گفته های وزارت خارجه روسیه، پاسخ سازنده ای به عناصر اساسی پیش نویس معاهده با ایالات متحده که توسط طرف روسی در مورد تضمین های امنیتی تهیه شده بود، نداده است.
در اعلامیه مشخص شده است که در مورد رد گسترش بیشتر ناتو، خروج از "فرمول بخارست" که "اوکراین و گرجستان به عضویت ناتو در می آیند" صحبت شده است.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время совместной пресс-конференции с министром иностранных дел Турции Мевлютом Чавушоглу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
لاوروف: آمریکا و ناتو آماده مذاکره با روسیه در مورد تضمین های امنیتی هستند
خاطرنشان شده است: " در غیاب آمادگی طرف امریکایی برای توافق بر سر تضمین های محکم و الزام آور قانونی برای تضمین امنیت ما از سوی ایالات متحده و متحدانش، روسیه مجبور به پاسخگویی از جمله از طریق اجرای اقداماتی با ماهیت نظامی-فنی خواهد بود."
همچنان علاوه شده است که هیچگونه پلان حمله‌ای بر اوکراین وجود ندارد و وزارت خارجه روسیه گفته است که این اتهامات علیه روسیه تلاشی برای اعمال فشار بر آن و بی ارزش کردن پیشنهادات برای تضمین های امنیتی است.
این مدرک بر این امر تأکید میکند که شرایط لازم برای عقب نشینی سربازان از مناطق معینی در مناطق روسیه، قابل قبول نیست و چشم انداز آینده را برای رسیدن به توافقهای واقعی تضعیف نمیکند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала