Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی پس از تساوی تلخ برابر ناپولی: حق ما پیروزی بود، هواداران مرا نادیده گرفتند

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا، پس از کسب تساوی خانگی برابر ناپولی، در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت که حق تیمش پیروزی بوده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بارسلونا در خانه و در دیدار رفت مرحله پلی‌آف لیگ اروپا، میزبان ناپولی بود و برابر این تیم با نتیجه 1-1 متوقف شد.
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
ورزش
بارسا 1 ناپولی 1؛ فرار از شکست با پنالتی تورس در نیوکمپ + عکس
بارسا در این دیدار موقعیت‌های فراوان گُلزنی داشت اما در گُل کردن‌ها ناکام بود و مهاجمان این تیم نتوانستند دروازه حریف را بیشتر از یک بار باز کنند.
پس از این تساوی تلخ، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، در نشست خبری حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران در مورد این بازی صحبت کرد.
او در مورد بازی با ناپولی گفت:" فکر می‌کنم تنها چیزی که کم داشتیم به ثمر رساندن موقعیت‌ها بود. در پرس از بالا و با این که فشار باخت را احساس می‌کردیم موفق شدیم توپ را خوب به گردش دربیاوریم. ما بیش از 20 شوت و 7 شوت در چارچوب دشتیم. احساسات ما دوباره خوب است اما نتیجه خوبی نیست. با موقعیت‌هایی که داشتیم باید با اختلاف دو گل برنده می‌شدیم. قبلا در زمین اسپانیول هم همین اتفاق افتاد و وقتی بهتر بودیم بازی مساوی شد. چنین نتایجی شرم آور است اما از پیشرفت تیم خوشحالم و به نظرم بازی عالی بود."
سرمربی بارسا در مورد تورس که موقعیت‌های زیادی را از دست داد، گفت:" این اتفاق برای لوئیس سوارز هم افتاد و در ماه های اول حضورش گل نمی‌زد. وزن پیراهن بارسلونا چند کیلو بیشتر از سایر تیم هاست. اما او یک پنالتی گل کرد و کارهای دیگری انجام داد و امیدوارم که سال ها در بارسلونا بازی کند. حضور او در محوطه برای گلزنی است. مساله داشتن اعتماد به نفس است. او در تمام دوران حرفه‌ای یک هدف داشته و خواهد داشت. او اعتماد کامل ما را دارد."
ژاوی در مورد هو شدن دمبله گفت:" هواداران مرا نادیده گرفتند ( اشاره به این که او چندبار خواهان توقف سوت شد) اما او خوب کار کرد و در نهایت تشویق شد. او چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند. موضوع سوت تمام شده. حالا موضوع این است که سوت ها تبدیل به تشویق شده است ."
وی در مورد قانون جدید آفساید گفت:" واقعیت این است که دوست ندارم. هیچ کدام از دو قانون را. وقتی توپ به دست می‌خورد در هر شرایطی باید سوت زده شود. این یعنی فوتبال و باید از پاها استفاده کنید. نمیدانم چرا در فوتبال برای تمام برخوردها به دست سوت نمی‌زنند. باید اینطور باشد. قانون دیگر هم همینطور. ما بازی را ادامه می‌دهیم بعد میفهمیم بازیکنی در آفساید بوده است و قبلا این را در بازی اسپانیا دیدیم . اگر بحث تلف شدن وقت است که در هنگام بازی موقع بستن بند کفش یا تظاهر به مصدومیت اتفاق می‌افتد ."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала