Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین برای ماندن در تاتنهام شرط گذاشت

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
عضو شوید
هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام به سران این تیم گفته است که تنها در صورتی در این تیم به کارش ادامه خواهد داد که آن‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات آینده، خواسته‌های آنتونیو کونته را بپذیرند و بازیکنان مورد نظر وی را جذب کنند.
به گزارش اسپوتنیک، هری کین تابستان گذشته تمایل خود را برای ترک تاتنهام اعلام کرد، اما توسط رئیس اسپرز از انتقال به منچسترسیتی منع و مجبور شد تا یک فصل دیگر در لندن بماند.
حالا و با نزدیک شدن به پایان فصل یک بار دیگر شایعۀ جدایی او اوج گرفته و به نظر می‌رسد که حفظ او با شرایط فعلی ناممکن خواهد بود.
با این حال کین شرایط خودش برای ماندن در تاتنهام را مشخص کرده و گفته است که اگر خواسته‌های او برآورده شود، وی در این تیم خواهد ماند.
طبق گزارش سان، کین می‌خواهد که مدیران تاتنهام به کونته صلاحیت جذب بازیکنان مورد نظرش را بدهند تا وی تیم رقابتی بسازد و برای کسب عناوین با تیم‌های بزرگی چون سیتی، لیورپول و چلسی در انگلیس رقابت کند.
به باور کین، کونته توانایی ساخت تیم را دارد و با کارهایی که در اینترمیلان انجام داد، ثابت کرده که می‌تواند تاتنهام را نیز تیم رقابتی بسازد.
گفته می‌شود که در صورت برآورده نشدن خواسته‌های کین، وی در تابستان پیشرو دوباره درخواست جدایی خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала