Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار ضعیف رئال در 4 بازی آخر در امر گُلزنی

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید در 4 بازی آخر تنها موفق به زدن یک گُل شده و از مجموع 51 شوت، 21 شوت در چهارچوب بوده است که نشان دهنده ضعف‌های بزرگ در خط حمله کهکشانی‌ها است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در 4 بازی اخر نتایج مطلوبی کسب نکرده و دلیل آن عدم درخشش خط حمله این تیم بوده است. کهکشانی یک بازی برابر اتلتیک بیلبائو در جام حذفی اسپانیا انجام داده‌اند که با شکست این تیم با نتیجه 0-1 و حذف از این رقابت‌ها به همراه بوده‌است.
رئال مادرید   Real Madrid, Alaves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2022
ورزش
اعلام فهرست رئال برای بازی با آلاوز + عکس
این تیم پس از حذف از جام حذفی، دو بازی در لالیگا انجام داد که برابر گرانادا به پیروزی 0-1 رسید و برابر ویارئال با نتیجه 0-0 متوقف شد.
چهارمین بازی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برابر پاریسن‌جرمن در پارک د پرانس بود که با نتیجه 1-0 به سود پاریسی‌ها به پایان رسید و کهکشانی‌ها موفق به باز کردن دروازه حریف فرانسوی نشدند.
در این چهار بازی، رئال مادرید موفق به زدن تنها یک گُل شده و از مجموع 51 شوت، 21 شوت در چهارچوب بوده که نشان دهنده ضعف‌های بزرگ در خط حمله کهکشانی‌ها است.
این ناکامی به عدم حضور بنزما و مصدومیت او نیز مرتبط است اما در نهایت نشان می‌دهد که خط حمله رئال مادرید نیاز به تقویت دارد و سران این تیم باید در تابستان به صورت قطعی یک مهاجم درجه یک به خدمت بگیرند.
این ضعف بزرگ رئال در حالی رونما می‌شود که این روزها زمزمه‌های جذب هم‌زمان ارلینگ هالند و کلیان امباپه در تابستان آینده از سوی پرز شنیده می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала