آمریکایی ها: بایدن خودش جنگ اوکراین را دامن زد

© REUTERS / Jonathan ErnstПрезидент США Джо Байден
Президент США Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
خوانندگان آمریکایی یک نشریه‌ی انگلیسی جو بایدنن، رئیس جمهور ایالات متحده را به جنگ افروزی بین روسیه و اوکراین متهم نمودند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان آمریکایی روزنامه انگلیسی Daily Mail به شدت از جو بایدن که دوباره روسیه را به قصد حمله به اوکراین "در روزهای آینده" متهم کرد، انتقاد کردند.
بسیاری از کاربران موافق بودند که رهبر آمریکا عمداً اوضاع را تشدید می کند تا توجه شهروندان را از مشکلات سیاسی داخلی منحرف کند.
کاربری با نام مستعار Truthwins2424گفت: " همه این تلاش ها برای منحرف کردن توجه از مشکلات مرتبط با ویروس کرونا و عواقب آن است".
کاربری با نام جی برد نوشت: "بایدن، از همه اینها دوری کن و مراقب حفاظت از مرزهای ما باش."
انتصاب سفیر جدید روسیه در آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
آنتونوف: اظهارات آمریکا در مورد "تهاجم قریب الوقوع روسیه" به اوکراین موجب حیرت می‌شود
کاربر دیگری - kirnicko خاطرنشان کرد: در سه هفته گذشته درباره این "روزهای آینده" صحبت شده است.
کابر Oh dear گفته است: "بله، زیرا این بایدن است و نه پوتین که تلاش می‌کند جنگی را آغاز کند".
کاربری با نام teachem2think نوشت: "اگر من جای پوتین بودم، به بایدن اجازه می‌دادم به "پیش‌بینی" های خود ادامه دهد و خودش را کاملاً احمق کند.
مفسران بریتانیایی نیز کنار ننشستند. ، خواننده با نام مستعار man_bowler متقاعد شده است که اکثر روسای جمهور آمریکا در تلاش هستند تا جنگی را آغاز کنند و تنها نام خود را در تاریخ ماندگار کنند.
رامادامادیندونگ گفت: "جو خواب آلود، هیچکس حرف شما را باور نمی کند."
گفتنی است پیش ازاین "وال استریت ژورنال" به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که حمله روسیه به اوکراین "قریب الوقوع" است و مسکو از تانک، هواپیما و حملات سایبری استفاده خواهد کرد.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که معتقد است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تصمیم نهایی خود را برای حمله به اوکراین گرفته است و ظرف چند روز آینده حمله می‌کند.
رئیس جمهور آمریکا شامگاه جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید، گفت که نیروهای مسلح مورد حمایت روسیه در شرق اوکراین در روزهای اخیر مرتکب "نقض فاحش" آتش بس شده اند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای طرفدار روسیه مقامات کی‌یف را مسئول حملات دونباس در شرق اوکراین می‌دانند، افزود: روسیه یک کمپین گسترده اطلاعات نادرست را برای بهانه تراشی جهت حمله به اوکراین راه اندازی کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала