Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت فابرگاس از مسی؛ لئو قوی‌تر بر می‌گردد

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
هم‌تیمی سابق مسی در بارسلونا و دوست صمیمی وی به حمایت از این بازیکن بعد از خراب کردن پنالتی پرداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، سسک فابرگاس هافبک اسپانیایی سابق تیم‌های آرسنال، چلسی و بارسلونا به حمایت از لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن و هم تیمی سابقش در بلوگرانا پرداخت.
سه شنبه هفته گذشته تیم‌های پاریسن جرمن و رئال مادرید از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که در پایان، غول فرانسوی با گل کیلیان امباپه در دقیقه 90+4 به پیروزی ارزشمندی رسید.
در جریان این دیدار لیونل مسی می‌توانست در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی دروازه رئال را باز کند، اما تیبو کورتوا خیلی خوب پنالتی این ستاره آرژانتینی را مهار کرد و بعد از بازی مسی به خاطر عملکرد ضعیفش مورد انتقاد شدید قرار گرفت.
به نقل از سایت گل، فابرگاس در این باره به موندو دپورتیوو گفت:
"من چیزهایی در روزهای گذشته خواندم که فکر می‌کنم مردم بازی مسی را مقابل رئال مادرید ندیدند. او در نیمه اول با یک پاس محشر امباپه را در موقعیت گل قرار داد که 21 بازیکن دیگر توانایی دادن چنین پاسی را نداشتند. او یک پنالتی از دست داد، اما خوب که چی؟ قضاوت کردن او از روی این مسئله احمقانست."
"در فصلی که لوئیز انریکه سرمربی بارسا شد، من به یاد می‌آورم که مسی خیلی تحت فشار بود، اما بارسلونا در پایان موفق به فتح 3 گانه شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала