Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله دوباره تباس به پرز: رئیس اجرائی بارسا جاسوس رئال بود

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
خاویر تباس رئیس باشگاه رئال مادرید صحبت های جنجالی را بر علیه ئیس باشگاه رئال مادرید زده است.
به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس که به تاختن رئال مادرید و رئیس این باشگاه در اسپانیا شهره است و امکان ندارد در هر مصاحبه اش بر علیه سیاست های این باشگاه حرفی نزند، این بار در گفتگو با ال پریودیکو رئیس اجرائی بارسا که چندی پیش از سمتش کناره گیری کرد را جاسوس و نفوذی رئال مادرید خطاب کرده است.
رئیس لالیگا در خصوص ریورتر گفت: به نظر من بارسا بخاطر ریورتر به پیشنهاد مالی لالیگا و CVC پاسخ منفی داد، چون به نظرم ریورتر نفوذی پرز در بارسا بود و یا هم کسی بود که به سیاست هاو اهداف پرز خیلی نزدیک بود.
تباس در ادامه گفت:
به من گفته بودند کخ از او خوشش نمی آید، اما ریورتر در مدت کمی در بارسا بود، به همه چیز در بارسا رسید، اما به دلیل تفاوت فضای مدیرتی کار در آلمان و اسپانیا، تصامیم خوبی برای این تیم نگرفت. او از اوضاع اقتصادی چیزی نمیفهمید و به همین خاطر پس از قراردادهای نه چندان خوب، بارسا را وارد بحران کرد.
رئیس لالیگا در بخش دیگری از صحبت هایش به رقابت های جنجالی سوپر لیگ هم اشاره کرد.
سوپر لیگ رقابت نیست، بلکه یک مفهوم خاص و مشخص است. مفهومی که سالیان پیش مطرح شده است و باشگاه های قدرت میخواهند حکم رانی فوتبال را در دست بگیرند. از نظر من سوپر لیگ نمرده است، چون پرز هیچ وقت نمیخواهد شکست بخورد، او را به خوبی میشناسم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала