سوپر مدل آمریکایی از زنان مسلمان با حجاب دفاع کرد + عکس

© AFP 2023 / Getty Images for Victoria's Secret/Dia DipasupilМодель Белла Хадид за кулисами шоу Victoria's Secret
Модель Белла Хадид за кулисами шоу Victoria's Secret - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2022
عضو شوید
بلا حدید، سوپر مدل فلسطینی-هلندی الاصل، از تبعیض علیه زنان مسلمان با حجاب صحبت کرد. او در یک سری پست در صفحه اینستاگرام خود درباره این موضوع صحبت کرد.
بلا حدید، سوپر مدل 25 ساله آمریکایی در مورد مسائل مبرمی که زنان مسلمان مدرن در سراسر جهان با آن روبرو هستند صحبت کرد.
حدید در حمایت از هدی الجماعه (هدی الجماعه) دختر 17 ساله اهل اوتاگو نیوزیلند که در ماه فبروری پس از پاره کردن حجاب توسط سه نفر از همسالانش در بیمارستان بستری شد، صحبت کرد.
حدید گفت: "ما باید طرز فکر خود را تغییر دهیم و احساسات خود ب رای قضاوت در مورد دیگران را کنترل کنیم. به دوستان، فرزندان، والدین و خانواده های خود بیاموزید که داشتن حجاب، مسلمان بودن یا فردی از نژاد متفاوت تهدیدی نیست."
او همچنین از مردم خواست تا با خرید روسری که امسال مد شده است، "به یاد بیاورند که حجاب از کجا آمده و چرا برای زنان مسلمان در سراسر جهان اینقدر مهم است".
علاوه بر این، این سوپر مدل عکسی از پروژه اخیر نشریه فرانسوی یارد به اشتراک گذاشت که هدف آن به چالش کشیدن کلیشه های رایج در مورد زنان با حجاب بود. این تصویر هفت زن مسلمان خندان را نشان می دهد که لباس های بات رنگ روشن از برند Jacquemus را بر تن دارند. او با تگ کردن مدل فرانسوی تقوا بنت علی در توضیح این عکس نوشت داد"این عکس توسط یکی از دوستان خوب من گرفته شده است.
در پست سوم، این مدل از رهبران فرانسه، هند، کبک و بلژیک خواست تا قوانین تبعیض آمیز علیه حجاب و سایر ویژگی های مذهبی در کشورهای خود را لغو کنند. این سلبریتی در پایان گفت: "این وظیفه شما نیست که به زنان بگویید که آیا می توانند تحصیل کنند یا ورزش کنند خصوصاً وقتی ایمان و امنیت آنها مطرح باشد."
بلا حدید مدلینگ آمریکایی در 9 اکتبر 1996 لس آنجلس متولد شد. پدرش محمد حدید ثروتمند فلسطینی و مادرش یولاندا فاستر مانکن هلندی هستند.
او مدلینگ را از سن 16 سالگی شروع کرده ودر فشن شوی برند هاي‌ معتبری از جمله ورساچه، گوچی، شنل و دیور حضور داشته است. بلا درسال 2016 بعنوان مدل ویکتوریا سیکرت انتخاب شد.
ثروت بلا حدود 12 میلیون دلار تخمین زده می شود ، او پس از سیاست هاي‌ مهاجرتی جدید دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات امریکا نسبت به مسلمانان در گفتگو اي اعلام کرد از این که مسلمان است به خودش افتخار می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала